Aj keď sa tento rok ŠVOaUK konala len online, študenti priniesli do vedeckej diskusie zaujímavé poznatky a postrehy z oblasti žurnalistiky, médií, ale aj trefné návrhy marketingovej komunikácie subjektov či originálnu audiovizuálnu, fotografickú či grafickú tvorbu. Ich výsledky budú čoskoro zverejnené v zborníkoch.
Sekcia masmediálnej komunikácie
- miesto: Peter Hatala: Vplyv televízneho spravodajstva na vnímanie reality.
Školiteľ: Mgr. Ľuboš Greguš - miesto: Jana Kolenová: Profesia novinára v ére digitálnej žurnalistiky.
Školiteľka: Mgr. Simona Mičová - miesto: Daniel Bíro: Štruktúra a kompozícia zahraničného spravodajského webu.
Školiteľ: doc. PhDr. Ján Višňovský, PhD.
Sekcia marketingovej komunikácie
- Peter Lackovič: Vybrané nástroje komunikácie konkrétneho subjektu zameraného na zdravé stravovanie.
Školiteľka: Mgr. Lenka Ďurišová - Tibor Lachkovič: Marketingová komunikácia a analýza povedomia o neziskovej organizácii EduEra.
Školiteľka: Mgr. Marianna Urmínová - Nikola Kormaňáková: Prieskum uplatnenia absolventov v odbore mediálne a komunikačné štúdiá.
Školiteľka: doc. PhDr. Ľudmila Čábyová, PhD.
Sekcia umeleckej komunikácie
- Natália Sklenčárová: Digitálne umenie a ilustrácia.
Školiteľ: Mgr. art. Martin Engler - Kristína Fialová: Radšej teraz nikdy ako potom vôbec.
Školiteľ:Mgr. Peter Lančarič, PhD. - Pavol Banáš: Priznávam – hudobný videoklip.
Školiteľ: Mgr. Peter Lančarič, PhD.