MARKETING RULEZZ sa konala 27. septembra 2022 v Bratislave. FMK bola už druhý rok odborným garantom konferencie.
Privítala viac ako 50 spíkrov a 1 000 online + offline účastníkov. Hlavným spíkrom bol behaviorálny marketér Richard Shotton.
Na konferencii FMK predstavila prostredníctvom Ing. Tamáša Darásza, PhD., a PhDr. Michala Kubovicsa, PhD., neuromarketingový výskum realizovaný na fakulte. Účastníkom priblížili možnosti výskumu a zapojili ich do testovania podnetov. Predstavené bolo tiež výskumné centrum FMK – MethodLab.
Súčasťou bohatého programu boli aj workshopy a panelové diskusie. Jedna z nich bola na tému Efektivita agentúr: Ľudia, peniaze, vzdelávanie. Hostkou panelu bola vedúca Katedry marketingovej komunikácie Mgr. Vladimíra Jurišová, PhD.
Viac o zameraní panelu
Efektivita agentúr je dnes dôležitejšia viac ako kedykoľvek predtým – ťažko sa predvídajú náklady, nálady klientov či spotrebiteľov a zo dňa na deň sa mení prakticky všetko, čo sa meniť dá. Ako uspieť v týchto zložitých časoch? Viete, ako efektívne riadiť ľudí, pracovné procesy, budgety či projekty v rámci agentúrnej jednotky? Aké nástroje či postupy sa na to využívajú a s akými výsledkami?
Dopyt a ponuka odborných pracovných pozícií v branži. Ako sa hýbe a mení v posledných 2 rokoch? Je v našej branži dostatok ľudí? Koľko stoja, ktoré pozície sú najžiadanejšie a ktoré tie najlepšie platené? Je ťažké dnes nájsť vhodného kolegu do agentúry?
Vzdelávanie je dnes tiež oveľa dôležitejšie ako pred rokmi. Máme dosť kvalifikovaných ľudí v marketingovej a komunikačnej branži? Ako dnes vyzerá dnes trh vzdelávania v marketingovej komunikácii a aké trendy sa v ňom sledujú? Dokáže pokryť potreby agentúr či klientov?
Hostia panelu
Matej Pechota | Chief Operations Officer | AllfredTomáš Nagy | Co-Founder | Pretlak
Vladimíra Jurišová | Head of Department of Marketing Communication | FMK UCM
Rasťo Bahurinský | CEO & Partner | THIS IS LOCCO
Palo Hapák | Partner | TheMarketers.biz
Martin Mazag | Managing Partner | PRime time
Tešíme sa na ďalší rok!