denný doktorand
Katedra marketingovej komunikácie
Konzultačné hodiny:
Streda 11:00 - 12:30 hod., Skladová, č. d. 204
E-mail2: darazs1(at)ucm.sk
Inžinier Darázs pôsobí na FMK UCM od roku 2019, študoval na SPU v Nitre na Fakulta ekonomiky a manažmentu. Bakalársky titul dosiahol v odbore obchodné podnikanie a inžiniersky v odbore obchod a marketing. Štúdium ukončil s vyznamenaním.
Túžba spoznávať nové možnosti rozvoja Slovenska prostredníctvom moderných a kreatívnych prístupov k marketingu ho motivovala stať sa plnohodnotným členom rodiny FMK UCM.
V rámci doktorandského štúdia sa chce hlbšie pozrieť na rozvoj slovenských regiónov pomocou rozvoja regionálnych identít prostredníctvom inovatívneho komunikačného mixu.
Odborne sa venuje problematike neuromarketingu a s ním súvisiacej marketingovej komunikácie a spotrebiteľského správania ako integrálnej súčasti procesu strategického rozhodovania v oblasti komunikácie. Jeho pôsobenie v tejto oblasti sa prejavuje najmä vznikom nového laboratória neuromarketingových štúdií, ktoré aktívne buduje.
Oblasti záujmu: marketingový mix, regionálny marketing, neuromarketing, marketing v potravinárstve a poľnohospodárstve, štatistika, faktory spotrebiteľského správania a ich vplyv na nákupné rozhodovanie, ekonomika, financie, medzinárodný obchod, ceny a cenová politika, manažment.
Predmety
- Procesy v marketingu a marketingovej komunikácii - 1. Mgr. MARK
- Manažment a marketing - 2. Bc. KOMU
Projekty
VEGA: Zmena preferencii v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie
VEGA: Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky
Pobyty
Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta, 2020