V pondelok 17. apríla bola prednáška z predmetu marketingový manažment výnimočná. Študenti si prevzali ceny za zadania, na ktorých pracovali počas semestra.
Víťazné tímy pochádzajú z radov študentov 1. ročníka Mgr. štúdia študijného programu marketingová komunikácia. Odmenili ich za konkrétne zadania od spoločností Danone a Procter & Gamble.
Obidve spoločnosti sú členmi Slovenského združenia pre značkové výrobky. Ceny víťazom odovzdali predstavitelia tohto združenia, konkrétne výkonný riaditeľ Ľubomír Tuchscher a projektový manažér Roman Šterbák. Spolupráca FMK so združením SZZV trvá od roku 2020.
Ocenené práce 2022/2023
1. miesto
Téma: Budovanie povedomia o flexitariánstve v spojení so značkou Alpro
Tím: Branislav Pop, Tabita Pavela, Vanesa Muchová
2. miesto
Téma: Uvedenie nového produktu na trh jar naturals
Tím: Lenka Bubelínyová, Lenka Ďuráčiová, Denis Javořík, Simona Jungmajerová
3. miesto
Téma: Vplyv sociálnych médií na nákupné správanie spotrebiteľov v eko spoločnostiach
Tím: Tamara Zbínová, Natália Zelenayová, Adrián Valo