agentúrne safari

Študenti zažili prvé Agentúrne safari. Pozreli si, ako funguje THIS IS LOCCO, Zaraguza a MUW Saatchi & Saatchi

Agentúrne safari ponúka študentom marketingovej komunikácie možnosť nahliadnuť za brány slovenských reklamných agentúr, ktoré sú súčasťou ADMA, ADC či KRAS. Vďaka tomu získajú prehľad o práci v reklamnej agentúre. Ako vyzeral nultý ročník?

Kreatívci v prirodzenom prostredí

V reklame sa ročne zamestná čoraz menej ľudí a agentúram sa ťažko obsadzujú voľné pozície. Práve preto vzniklo Agentúrne safari, ktorého cieľom je ukázať študentom atraktívnosť práce v reklamnej branži. Koncept vytvorili pedagógovia FMK na design thinking workshopoch.

Projekt funguje vďaka spolupráci s Asociáciou digitálnych a marketingových agentúr a Art Directors Clubom Slovakia. Počas jednodňového Agentúrneho safari majú študenti možnosť navštíviť približne 3 agentúry. Zažijú ich reálne fungovanie, pozrú si priestory, alebo sa zúčastnia brainstormingu či natáčania reklamného spotu. Z celého dňa však benefitujú aj samotné agentúry, ktoré navštívia najlepšie talenty FMK.

 

Deň plný otázok a inšpirácií

V máji sa osem študentov zo študijného programu marketingová komunikácia zúčastnilo nultého ročníku. V agentúrach This is Locco, ZaraguzaMUW Saatchi & Saatchi ich privítali najväčšie mená slovenskej reklamy, no samozrejme aj množstvo FMK absolventov.

Študenti si mali možnosť prezrieť priestory, v ktorých kreatívci pracujú. Inšpiratívnu prednášku poňala každá agentúra inak. V Loccu a v MUW sa rozprávalo o úspešných kampaniach a v Zaraguze najmä o tom, ako im flow pomáha v kreatívnom procese.

„Myslím, že Agentúrne safari je asi najlepšia skúsenosť, akú si študent marketingu môže želať. Aj takýto deň môže slúžiť ako naštartovanie našej kariéry. Aby toho nebolo málo, strávili sme ho spoločne s kamošmi, ktorí jedného dňa možno budú naši kolegovia,“ hovorí Denis Javořík.

Vydajte sa na dobrodružné safari

Projekt Agentúrneho safari naplno štartuje už od budúceho akademického roka v septembri. Vedúci pedagógovia projektu Dr. Klementis a Dr. Jurišová plánujú vyberať motivovaných študentov, ktorí majú záujem spoznať kreatívny svet reklamných agentúr a zároveň sa dozvedieť niečo nové. Okrem Agentúrneho safari sa študenti môžu tešiť aj na iné edície ako PR safari, UX safari, Mediálne safari, či Safari v herných štúdiách.

 

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Príspevok, ktorý zdieľa FMK UCM v Trnave 🎓 (@fmk_ucm)

 

Zdroj foto: Linda Barborková, Patrik Čepela