Slovenské združenie pre značkové výrobky odovzdalo ocenenia trom tímom.
Fakulta masmediálnej komunikácie už päť rokov spolupracuje so Slovenským združením pre značkové výrobky (SZZV). Na pondelkovej prednáške v rámci predmetu marketingový manažment II. vyhlásili víťazné tímy, ktoré realizovali úlohy v rámci tejto spolupráce.
Študentky a študenti 1. ročníka magisterského štúdia študijného programu marketingová komunikácia dostali ocenenia za svoju prácu na konkrétnych úlohách od spoločností Slovenské združenie pre značkové výrobky a Procter & Gamble. Tieto ceny im odovzdali predstavitelia SZZV, konkrétne výkonný riaditeľ Ľubomír Tuchscher a projektový manažér Roman Šterbák.
1. miesto
Téma: Jedinečnosť značiek – príprava návrhu multibrandovej komunikačnej kampane
Kšiňan Marko, Krochláková Romana, Kubicová Veronika, Koricina Robert, Koraušová Sara
2. miesto
Téma: Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Stachová Miriam, Šenkárová Petra, Unzeitigová Monika
3. miesto
Téma: Príprava návrhu komunikačnej kampane v rámci udržateľných produktov spoločnosti P&G
Dimová Laura, Čaňo Filip, Ballová Klára, Bajúsová Jasmína, Drdúlová Klaudia
O aktivite informovala vyučujúca predmetu Dr. Renáta Miklenčičová.
Zdroj fotografií: FMK/Renáta Miklenčičová