Slovenské združenie pre značkové výrobky odovzdalo ocenenia trom tímom.
Fakulta masmediálnej komunikácie už päť rokov spolupracuje so Slovenským združením pre značkové výrobky (SZZV). Na pondelkovej prednáške v rámci predmetu marketingový manažment II. vyhlásili víťazné tímy, ktoré realizovali úlohy v rámci tejto spolupráce.
Študentky a študenti 1. ročníka magisterského štúdia študijného programu marketingová komunikácia dostali ocenenia za svoju prácu na konkrétnych úlohách od spoločností Slovenské združenie pre značkové výrobky a Procter & Gamble. Tieto ceny im odovzdali predstavitelia SZZV, konkrétne výkonný riaditeľ Ľubomír Tuchscher a projektový manažér Roman Šterbák.
1. miesto
Téma: Jedinečnosť značiek – príprava návrhu multibrandovej komunikačnej kampane
Kšiňan Marko, Krochláková Romana, Kubicová Veronika, Koricina Robert, Koraušová Sara
![Slovenské združenie pre značkové výrobky](https://fmk.sk/wp-content/uploads/xMark.man_.-6-scaled.jpg.pagespeed.ic.wdG5_bRTZX.jpg)
Víťazky a víťazi prvého miesta.
2. miesto
Téma: Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Stachová Miriam, Šenkárová Petra, Unzeitigová Monika
![Slovenské združenie pre značkové výrobky](https://fmk.sk/wp-content/uploads/xMark.man_.-9-scaled.jpg.pagespeed.ic.w8g36FA6B4.jpg)
Víťazky druhého miesta.
3. miesto
Téma: Príprava návrhu komunikačnej kampane v rámci udržateľných produktov spoločnosti P&G
Dimová Laura, Čaňo Filip, Ballová Klára, Bajúsová Jasmína, Drdúlová Klaudia
![Slovenské združenie pre značkové výrobky](https://fmk.sk/wp-content/uploads/xMark.man_.-12-scaled.jpg.pagespeed.ic.jB_FgW1Xf-.jpg)
Tento tím vyhral tretie miesto.
O aktivite informovala vyučujúca predmetu Dr. Renáta Miklenčičová.
Zdroj fotografií: FMK/Renáta Miklenčičová