Oznámenie o habilitačnej prednáške – PhDr. Jana Galera Matúšová, PhD.

Dekanka Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave v zmysle Vyhlášky MŠVVaŠ SR č. 246/2019 Z.z. o postupe získavania vedecko- pedagogických alebo umelecko-pedagogických titulov docent a profesor a v zmysle Zákona č. 131/2002 Z.z. o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oznamuje, že: dňa 18.decembra … Viac →

Rádio Aetter získalo frekvenciu, naladiť si ho môžete od budúceho roka na 107,2 FM

Rádio Aetter bude v súčasnosti ako jediné študentské rádio vysielať na FM vlnách. Po 9 rokoch sa študentské rádio Aetter dočkalo vlastnej frekvencie. V jesennom výberovom konaní získalo frekvenciu 107,2 FM v Trnave. V súčasnosti pôjde o prvé študentské rozhlasové vysielanie na FM vlnách na Slovensku. Aetter má, ako každý úspešný žiadateľ o frekvenciu, jeden … Viac →

Zapojte sa do prieskumu, ktorý zistí, koľko času trávime na smarfónoch

Študenti na predmete Globálny marketing pripravujú projekt, v ktorom pátrajú po tom, koľko času trávia v priemere Slováci na mobilných zariadeniach. Výstupom budú zaujímavé dáta, napríklad, koľko času trávia na svojich mobilných zariadeniach rôzne vekové kategórie, v ktoré dni využívame svoje mobilné zariadenia najviac, aké sú najviac používané aplikácie a iné. Výsledky sa zbierajú formou … Viac →

Pozvánka: Komunikácia v dobrom, aj v zlom. Ako na PR v ére digitálu

Príďte si vypočuť skúsenosti z praxe od úspešného marketéra Jozefa Rybára. Dňa 25. novembra v Jame do hĺbky vysvetlí:  ● Vzťah s verejnosťou ako každodenná súčasť života najväčšej slovenskej cestovnej kancelárie v kontexte technologickej firmy. ● Komunikácia v dobrom aj v zlom: Ako nestrkať hlavu do piesku v ťažkých časoch? (case study pádu Thomas Cook … Viac →

Mladí ľudia považujú slobodu za dôležitú. Znamená pre nich najmä možnosť vyjadriť svoj názor alebo slobodne sa rozhodovať

Väčšina mladých ľudí si 17. november 1989 spája s Nežnou revolúciou a zmenou politického režimu, ale aj symbolmi, ako sú kľúče, sloboda, či pád komunizmu. Vyplýva to z prieskumu, ktorý v období od 7. októbra do 12. novembra 2019 zrealizovala na vzorke 398 respondentov Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave. Z výsledkov prieskumu ďalej vyplynulo, … Viac →