Zapojte sa do prieskumu, ktorý zistí, koľko času trávime na smarfónoch

Študenti na predmete Globálny marketing pripravujú projekt, v ktorom pátrajú po tom, koľko času trávia v priemere Slováci na mobilných zariadeniach. Výstupom budú zaujímavé dáta, napríklad, koľko času trávia na svojich mobilných zariadeniach rôzne vekové kategórie, v ktoré dni využívame svoje mobilné zariadenia najviac, aké sú najviac používané aplikácie a iné. Výsledky sa zbierajú formou … Viac →

Pozvánka: Komunikácia v dobrom, aj v zlom. Ako na PR v ére digitálu

Príďte si vypočuť skúsenosti z praxe od úspešného marketéra Jozefa Rybára. Dňa 25. novembra v Jame do hĺbky vysvetlí:  ● Vzťah s verejnosťou ako každodenná súčasť života najväčšej slovenskej cestovnej kancelárie v kontexte technologickej firmy. ● Komunikácia v dobrom aj v zlom: Ako nestrkať hlavu do piesku v ťažkých časoch? (case study pádu Thomas Cook … Viac →

Mladí ľudia považujú slobodu za dôležitú. Znamená pre nich najmä možnosť vyjadriť svoj názor alebo slobodne sa rozhodovať

Väčšina mladých ľudí si 17. november 1989 spája s Nežnou revolúciou a zmenou politického režimu, ale aj symbolmi, ako sú kľúče, sloboda, či pád komunizmu. Vyplýva to z prieskumu, ktorý v období od 7. októbra do 12. novembra 2019 zrealizovala na vzorke 398 respondentov Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave. Z výsledkov prieskumu ďalej vyplynulo, … Viac →

Pozvánka na výberové konanie Erasmus+ pre AR 2020/2021

Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave vyhlasuje výberové konanie na zahraničné mobility realizované prostredníctvom programu Erasmus+ na akademický rok 2020/2021. Výberové konanie sa uskutoční 3. decembra 2019 v hornej zasadačke rektora (miestnosť 611, Nám. J. Herdu 2, 6. poschodie) o 12.30 hod. Výberové konanie sa uskutoční formou ústneho pohovoru v anglickom alebo nemeckom jazyku. Termín … Viac →