Marketér a zároveň pedagóg FMK bol hosťom podcastu OK 360° magazínu Stratégie.
Myslí si, že mnohí naši politici nerozumejú takým veciam, ako je pozitiong či archetypálne vymedzenie si vlastného pôsobenia. A keď sa snaží byť lídrom niekto, kto je klaun, dopadne to veľmi zle.
Nielen o tom, ako prebieha politická komunikácia, ale aj prečo podľa neho musí byť reklama autentická či ako komunikovať s generáciou Z porozprával Pavol Minár v rozhovore s Lenkou Ležovičovou, šéfredaktorkou mesačníka Stratégie.
![pavol minár](https://fmk.sk/wp-content/uploads/Snímka_obrazovky_2023-05-29_o_16_51_34-transformed-e1685374293123.png)
Patrím k tým, ktorí nehovoria, či pracujú, alebo nepracujú pre politické strany, hovorí Minár. Zdroj: strategie.hnonline.sk (screenshot)
Celý rozhovor si môžete prečítať, vypočuť ako podcast či pozrieť vo videu.