mediálne trendy 2024

Naši poslucháči sa aktívne zaujímajú o tému AI, zúčastnili sa na bratislavskej konferencii

Konferencia Mediálne trendy 2024: Ako AI mení mediálny a reklamný trh sa vyznačovala výborným spíkrami z praxe a ponúkla novú perspektívu na aktuálne mediálne trendy v kontexte umelej inteligencie a jej implementácie v mediálnej praxi.

Naši poslucháči so súhlasom organizátorov realizovali reportáž a mali príležitosť komunikovať priamo so spíkrami, ako aj ďalšími odborníkmi z praxe,“ informuje doktor Zábojník z Katedry masmediálnej komunikácie. 

Účastníci konferencie, ktorá sa konala 18. apríla v Bratislave, z FMK boli:

  • Sabina Košíková
  • Ján Gondáš
  • za pedagógov: Mgr. Rastislav Zábojník, PhD.

Doktor Zábojník zároveň dodáva, že podujatie bolo výborne zorganizované a poskytlo účastníčkam a účastníkom hodnotné poznatky z praxe.

O konferencii

Mediálne trendy 2024 je konferencia pod taktovkou mediálneho domu News & Media Holding a odborného garanta Omnicom Media Group Slovakia.

O zmenách zapríčinených AI a ich dopadoch na mediálny a reklamný trh hovorili experti a top manažéri zo slovenského trhu a zahraničia. Diskutovalo sa na tieto témy:

  1. Ako AI mení mediálny a reklamný trh. AI mení, ako sa tvorí a distribuuje obsah. Ako vplýva na fungovanie veľkých mediálnych domov, reklamných a mediálnych agentúr či klientov?
  2. Crossmediálne meranie a alokácia mediálnych rozpočtov. Digitálna transformácia mení strategické plánovanie, dôraz na zásah a jeho frekvenciu však zostáva kľúčovým parametrom. Do akej miery sú mediálne merania a dáta presné a ukazujú reálnu efektivitu kampaní?
  3. Médiá a internet bez reklám – realita či utópia? Sociálne siete a streamovacie aplikácie čoraz viac ponúkajú možnosť predplatného. Ako to vplýva na reklamný trh a dočkáme sa médií či internetu bez reklám?

Pozrite si reportáž Sabiny Košíkovej a Jána Gondáša v Študentských správach na FMK TV, ktoré vyšli v pondelok 29. apríla (v čase od 14:20).

Zdroj fotografií: FMK/Sabina Košíková, Ján Gondáš