tamás darázs

Pozývame na jedinečnú konferenciu o ľudskom mozgu a umelej inteligencii. Vystúpi na nej aj doktor Darázs

Neuro & AI RULEZZ Špeciál je prvá a jediná špecializovaná konferencia o neuromarketingu a využití AI v komunikácii a reklame. Uskutoční sa online v stredu 12. júna.

Organizátori, teda TheMarketers.biz a VOYO, sľubujú bohatý program. Môžeme sa tešiť na prednášky jednotlivých spíkrov, ale aj panelové diskusie.

Dopoludnia AI, popoludní neuro

Prvý blok konferencie bude prebiehať v čase od 9.00 do 12.30 hod. Zameraný bude na čo najpraktickejšie využitie AI pri každodennej práci marketérov a ľudí z komunikačného biznisu. Reč bude o exkluzívnych dátach, reálnych príkladoch využitia v marketingu a otázkach, ktoré AI prináša do sveta médií a sociálnych sietí. Ide o fake news, hejty aj deep-fakes ako súčasti moderného sveta, s ktorými sa musíme naučiť vysporiadať.

V časti AI vystúpia Martin Woska z TRIAD-u, Andrej Winter z KANTAR-u, Daniel Minárik z Tatra banky, Jakub Šuster z elv.ai, ale aj Milan „OPAK“ Janáči zo Zion5 Studio, Štefan Vadócz z Neopublic či Peter Šebo z PS:Digital a ďalší. Zdroj koláže: Marketeris.com

Po krátkej prestávke bude od 13.00 hod. nasledovať druhý blok konferencie. Princípy fungovania a príklady využitia behaviorálneho marketingu a neuromarketingu v bežnej, každodennej marketingovej a komunikačnej praxi prídu na pretras v popoludňajšom „neuro“ bloku konferencie. V dobe, keď AI ponúka všetkým rovnaké možnosti spracovania dát a optimalizácie komunikácie, môže byť deliacou čiarou medzi úspechom a neúspechom či vyššou alebo nižšou efektivitou práve behaviorálny marketing a neuromarketing.

V časti neuro zas uvidíme Michaelu Benedigovú zo Seesame, Michala Čuridla z iFocus, Mateja Šuchu z Mindworx Consulting, Tamása Darásza z FMK UMC a Mira Šveca z DICIO neuromarketing. Zdroj koláže: Marketeris.com

Darázs prepája akademické poznatky s praktickými aplikáciami v marketingu

V rámci popoludňajšieho programu vystúpi aj náš kolega, doktor Tamás Darázs z Katedry marketingovej komunikácie. Prednášať bude na tému Mozog a reklama: Ako zaujať a interpretovať výsledky v neuromarketingu. Táto prednáška ponúkne hlbší pohľad na mechanizmy fungovania mozgu pri vnímaní reklamy, ale ukáže aj konkrétne príklady úspešných kampaní. Upozorní tiež na úskalia, ktoré môžu skresliť výsledky výskumu.

Zameria sa aj na správnu interpretáciu neuromarketingových dát a preukáže, ako môžu vonkajšie faktory, ako napríklad zmena politického prostredia, ovplyvniť vnímanie reklamy. Na základe reálnych prípadových štúdií ukáže, prečo je dôležité neustále prehodnocovať naše prístupy a interpretácie výsledkov.

Neuro & AI RULEZZ Špeciál

Okrem toho bude aj jedným zo spíkrov panelovej diskusie Bariéry v každodennom využívaní behaviorálneho marketingu a neuromarketingu. Prečo sa behaviorálny marketing a neuromarketing nevyužíva viac v každodennej praxi aspoň tak, ako povedzme AI? Je to dané dopytom, ponukou alebo nebodaj ide o sci-fi, o ktorej len radi čítame? Rámec panelovej diskusie nastavia viaceré case studies zo Slovenska.

Experti následne v diskusii rozoberú marketingové prínosy oboch neuro disciplín od budovania značky po ovplyvňovanie nákupného správania a ich využitie v komunikácii z pohľadu PR a performance agentúry. Okrem Dr. Darázsa budú diskutovať Michaela Benedigová (Seesame), Michal Čuridlo (iFocus), Matej Šucha (Mindworx Consulting) a Miroslav Švec (DICIO neuromarketing).

Bližšie informácie o konferencii nájdete na webe rulezz.sk alebo na Facebooku

Zdroj titulnej foto: facebook.com/FMK UCM v Trnave