neuromarketing

Môže to znieť ako šarlatánstvo, hovorí o neuromarketingu doktorand Darázs v Trnavskom rádiu

Vysvetľuje, že ide o nástroj, ktorý nám pomôže odhaliť preferencie zákazníka.

Na Fakulte masmediálnej komunikácie UCM v Trnave máme nové Laboratórium neuromarketingových štúdií. Ing. Tamás Darázs, denný doktorand na FMK, o tejto novinke zaujímavo porozprával v Trnavskom rádiu. Vypočujte si záznam.

Dozviete sa napríklad:

  • čo je výhodou neuromarketingového výskumu v porovnaní s dotazníkmi,
  • že sa vďaka neuromarketingu zistilo, že drahšie víno ľuďom nemusí automaticky viac chutiť,
  • ako neuromarketing šetrí náklady spoločnostiam, ktoré si dajú spraviť takýto výskum
  • a mnoho iného.

 

Zároveň pripájame aj odkaz na fotogalériu zo školenia k možnostiam využitia neurolabu:

 

Zdroj titulnej foto: Dominik Mičuda