Tvorba a aplikácia e-learningových kurzov

Prostredníctvom tohto projektu sa FMK UCM bude snažiť zvyšovať kvalitu a flexibilitu vzdelávania formou inovačných metód, a taktiež skvalitniť svoje študijné programy.

Tvorba a aplikácia e-learningových kurzov – Moderné vzdelávanie pre vedomostnú spoločnosť. Projekt je spolufinancovaný zo zdrojov Európskeho sociálneho fondu.

Odkaz na vzdelávací portál: www.efmk.sk

 

Základné informácie o projekte

Základné informácie o projekte

Elektronické vzdelávanie – e-learning – predstavuje širokú oblasť možností pre získavanie vedomostí vo vyučovacom procese prostredníctvom moderných informačných a telekomunikačných technológií. Je jedným z prúdov tzv. e-odvetví, ktoré sa čoraz častejšie skloňujú s transformáciou spoločnosti na „informačnú spoločnosť“. Oblasť elektronického vzdelávania je pomerne rozsiahla, pričom pokrýva tvorbu a distribúciu interaktívnych elektronických kurzov (e-learningové kurzy), riadenie výučby a s ňou súvisiacu spätnú väzbu – to všetko za využitia moderných technológií.

Cieľovú skupinu bude tvoriť 40 doktorandov FMK UCM v študijnom odbore masmediálne štúdiá a v študijných programoch masmediálna komunikácia a marketingová komunikácia. Ide o doktorandov na treťom stupni vysokoškolského štúdia v nadväznosti na druhý stupeň ukončený priznaním akademického titulu.

 

Ľudia v projekte

Ľudia v projekte

Riadiace a administratívne kapacity

Dr.h.c. doc. Ing. Jozef Matúš, CSc., mim. prof. – koordinátor odbornej aktivity 1.2.
doc. Ing. Anna Zaušková, PhD. – koordinátor odbornej aktivity 1.1.
Ing. Andrej Trnka – projektový manažér
Mgr. Andrea Tománková – asistent projektového manažéra
PhDr. Peter Murár – asistent koordinátora odbornej aktivity 1.1.
Mgr. Alexandra Gažicová – administratívny pracovník 1
PhDr. Jana Matúšová, PhD. – manažér publicity
Jana Ondrejková – asistent manažéra publicity
Daniel Císar – programovanie webstránok, portálov a údržba informačných systémov
Ján Slobodník – verejné obstarávanie
Ing. Beáta Majerníková – účtovníctvo projektu
Iveta Siváková – administratívny pracovník 2
Jarmila Križanová – administratívny pracovník 3

 

Odborné kapacity

JUDr. Milan Botík
Na Fakulte masmediálnej komunikácie sv. Cyrila a Metoda pôsobí ako vysokoškolský pedagóg. Vyučuje predmet autorské a mediálne právo. V súčasnej dobe si zvyšuje odbornú kvalifikáciu formou doktorandského štúdia.

prof. PhDr. Slavomír Gálik, PhD.
Od roku 2004 pôsobí na Fakulte masmediálnej komunikácie sv. Cyrila a Metoda ako odborný asistent, docent a od roku 2010 ako profesor. Na FMK prednáša predmety filozofia médií, filozofia 20. storočia a dejiny európskej kultúry. Špecializuje sa na vplyv médií, osobitne elektronických, na myslenie a konanie človeka.

PhDr. Ján Višňovský
Od roku 2011 pôsobí ako odborný asistent na Katedre masmediálnej komunikácie FMK UCM v Trnave. Vyučuje predmet teória masmédií I., II. a vedie bakalárske a diplomové práce. Je členom Kabinetu medzinárodných vzťahov a akademickej spolupráce a členom redakčnej rady vedeckého časopisu Communication Today.

JUDr. et Mgr. Martin Solík
Pôsobí ako odborný asistent na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. Vyštudoval filozofiu na FF UCM v Trnave a právo na PF UK v Bratislave. Pracoval ako lektor a poradca pre pracovnoprávne a občianskoprávne záležitosti. Je doktorandom na FiF UK v Bratislave v študijnom odbore filozofia práva. Špecializuje sa na otázky reflexie subjektu, sociálnej filozofie, výstavby reality, identity, kultúrnej indentity, multikulturalizmu a problému uznania.

doc. PhDr. Imrich Jenča, PhD.
Od roku 2007 pôsobí na Fakulte masmediálnej komunikácie sv. Cyrila a Metoda ako pedagóg. Titul docent získal v odbore žurnalistika na Univerzite Komenského v Bratislave.

doc. PhDr. Slavomír Magál, CSc. mim. prof.
Od roku 1998 pôsobí ako vysokoškolský pedagóg na Fakulte masmediálnej komunikácie sv. Cyrila a Metoda. Má bohaté skúsenosti z oblasti práce v mediálnych a reklamných agentúrach, kde pracoval v riadiacich poziciách.

Ing. Andrej Trnka, PhD.
Od roku 2002 pôsobí na UCM ako odborný asistent. V súčasnosti učí predmety masmediálna informatika a marketingová informatika. Venuje sa hĺbkovej analýze dát (data mining) a štatistickým metódam. Je členom medzinárodných organizácií IEEE a ACM. Recenzuje viacero zahraničných časopisov z oblasti informatiky.

doc. Ing. Alena Kusá, PhD.
Pôsobí na Katedre marketingovej komunikácie FMK UCM v Trnave. V oblasti pedagogickej a vedecko-výskumnej sa venuje marketingu, marketingovým stratégiám, marketingovým analýzam, psychológii a sociológii trhu, nákupnému správaniu, výskumu trhuu, marketingovej komunikácii, marketingu služieb.

PhDr. Alexander Plencner, PhD.
Od roku 2002 pôsobí ako pedagogický pracovník na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. Špecializuje sa na teóriu populárnej kultúry, teóriu masmédií, teóriu a dejiny filmu, systém masmédií na Slovensku, dejiny filozofie, autorské, štátne a mediálne právo.

doc. Ing. Rudolf Rybanský, CSc.
Od roku 2006 pôsobí na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda, medzi jeho hlavné činnosti patrí výučba a výskum v oblastiach ekonomiky a manažmentu, finančného manažmentu, marketingových komunikačných stratégií a corporate identity.

doc. Ing. Jarmila Šalgovičová, CSc.
Pôsobí ako vysokoškolská učiteľka na Ústave priemyselného manažmentu a kvality MTF STU v Trnave, a tiež na FMK Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave.

Mgr. Dušan Blahút
Od roku 2000 pôsobí na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda ako odborný asistent. Špecializuje sa najmä na masmédiá, multimédiá a masmediálnu komunikáciu.

doc. Ing. Anna Zaušková, PhD.
Od roku 2004 pôsobí ako vysokoškolský učiteľ na Katedre marketingu, obchodu a svetového lesníctva DF TU vo Zvolene. Titul docentky získala v odbore Odvetvové a prierezové ekonomiky.

PhDr. Dagmar Valentovičová, CSc.
Od roku 1999 pôsobí ako odborný asistent na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. Špecializuje sa na estetiku. Zavádzala proces akreditácie a komplexnej akreditácie, ktoré sú vo vysokoškolskom prostredí procesom auditu kvality.

Ing. Renáta Miklenčičová, PhD.
Pôsobí na Katedre marketingovej komunikácie FMK UCM v Trnave. Vo svojej pedagogickej a vedecko-výskumnej činnosti sa venuje hlavne marketingovému manažmentu, marketingu a marketingovým stratégiám.

Ing. Jaroslav Bednárik, PhD.
Od roku 2004 pôsobí ako odborný asistent na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. Titul PhD. získal v odbore podnikový manažment.

PaedDr. Andrej Habiňák, PhD.
Od roku 2008 pôsobí ako odborný asistent na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. Vyučuje disciplíny slovenskej jazykovedy. Titul PhD. získal z odboru slovenská jazykoveda.

Mgr. Marek Šimončič
Od roku 2008 pôsobí ako odborný asistent na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda.

PhDr. Daniela Kollárová, PhD.
Od roku 2003 pôsobí ako odborný asistent na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda, od roku 2008 aj ako tajomník katedry.

PhDr. Katarína Ďurková
Od roku 2002 pôsobí ako odborný asistent na na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. Špecializuje sa na marketing, marketingovú komunikáciu, všeobecnú ekonomickú teóriu, marketingové stratégie, ústavné, autorské a mediálne právo, dejiny filozofie, umenia, vývoj kinematografie, estetiku, etiku a reklamnú tvorbu.

Mgr. Juliana Mináriková, PhD.
Na Fakulte masmediálnej komunikácie UCM pracuje od roku 2003, pôsobila ako odborný asistent, v súčasnosti zastáva funkciu prodekanky pre výchovno-vzdelávaciu činnost. Zároveň je koordinátorkou Akademického informačného systému.

Mgr. Alexander Zábojník
Od roku 2001 pôsobí ako odborný asistent na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Zároveň je školiteľom tréningových mediálnych a komunikačných programov v rámci rôznych vzdelávacích inštitúcií ako je napríklad Akadémia vzdelávania v Trnave, Akadémia Istropolitana v Bratislave, Európska vzdelávacia agentúra v Bratislave, Slovenská vzdelávacia agentúra v Bratislave či Slovenský rozhlas.

Ing. Robert Halenár, PhD. 
Pôsobí na UCM v Trnave od roku 2002. Vo svojej pedagogickej a vedecko-výskumnej činnosti sa venuje hlavne informačným a databázovým systémom, teórii automatizovaného riadenia a spôsobu dlhodobého ukladania informácií a údajov za pomoci špeciálnych štruktúr.

doc. Ing. Jozef Matúš, CSc, mim. prof.
Od roku 2010 pôsobí ako rektor Univerzity sv. Cyrila a Metoda, v predchádzajúcom období bol dekanom Fakulty masmediálnej komunikácie. Na FMK pôsobí od začiatku jej založenia ako pedagóg, podieľal sa aj na jej profilácii, pričom postupne vypracoval osnovy pre predmety študijného programu marketingová komunikácia v bakalárskom stupni vysokoškolského štúdia, ktorými sú: Všeobecná ekonomická teória, Základy marketingu a Teória a prax marketingového výskumu a v magisterskom stupni predmet Verejné financie a daňový systém. Tieto predmety prednáša aj v súčasnom období a je tiež odborným garantom týchto predmetov.

Ing. Jana Černá, PhD. 
Pôsobí na Katedre marketingovej komunikácie FMK UCM v Trnave od roku 2009. Vo svojej pedagogickej a vedecko-výskumnej činnosti sa venuje hlavne marketingu služieb a cestovného ruchu, znalostnej ekonomike a vplyvu univerzít na regionálne prostredie.

PhDr. Ľudmila Čábyová, PhD.
V súčasnosti pôsobí ako prodekanka pre akreditáciu a externé štúdium. V oblasti vedy svoju pozornosť sústreďuje na oblasť mediálneho marketingu. Na fakulte vytvorila predmet mediálny marketing. Je členkou Vedeckej rady FMK UCM, členkou redakčnej rady vedeckého časopisu Communication Today, členkou medzinárodnej spoločnosti WOODEMA. Každoročne sa podieľa ako členka organizačného i vedeckého výboru na príprave medzinárodnej vedeckej konferencie Nové trendy v marketingu. Svoje organizačné schopnosti preukazuje ako projektová manažérka v ESF projekte, je úspešnou riešiteľkou ďalších vedeckých projektov KEGA, VEGA.

PhDr. Denisa Jánošová, PhD.
Absolventka študijného programu marketingová komunikácia na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, kde absolvovala aj doktorandské štúdium s prácou na tému Regionálny marketing ako nástroj sociálno-ekonomického rozvoja územia. Od roku 2010 pôsobí ako odborný asistent na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. Vyučuje predmet Teória a prax marketingového výskumu I., II., Regionálny marketing, vedie bakalárske a diplomové práce.

 

Články

Články

22. 04. 2013  Pedagogika v e-learningovom vzdelávaní [pdf, 132 KB]
22. 04. 2013  E-learningové systémy [pdf, 192 KB]
29. 03. 2013  Metóda aplikácie efektívneho e-learningu v praxi [pdf, 198 KB]
18. 02. 2013  Parametre efektívneho e-learningu [pdf, 116 KB]
28. 02. 2013  Efektívní e-learning v praxi [pdf, 343 KB]
26. 02. 2013  Tvorba elektronických materiálov [pdf, 301KB]
25. 02. 2013  Využitie e-learningu v pedagogickom procese [pdf, 227 KB]

 
Späť hore ↑