odborná asistentka
Doktorka Slávka Gracová je absolventkou FMK UCM v Trnave. Svoju dizertačnú prácu venovala imidžu vzdelávacej inštitúcie a spôsobom jeho budovania. Od roku 2015 pôsobí na fakulte ako odborná asistentka.
Zaoberá sa predovšetkým propagáciou a budovaním imidžu a dobrého mena Fakulty masmediálnej komunikácie. Je členkou propagačnej skupiny, ktorá organizuje Deň otvorených dverí FMK, Welcome day, FMK day, FMK Roadtrip a iné. Každoročne sa podieľa na organizácii Detskej univerzity UCM.
Spolupracuje na vedeckých projektoch Katedry mediálnej výchovy. Vo fakultnom Rádiu Aetter moderuje reláciu Víkendové rozhovory, v ktorej vedie rozhovory so zaujímavými a inšpiratívnymi ľuďmi z Trnavy a okolia. Počas bakalárskeho a magisterského štúdia získavala praktické skúsenosti v Mestskej televízii Trnava a časopise OK!
V roku 2015 sa stala laureátkou výročnej ceny FMK UCM Granátové jablko. V roku 2022 získala s manželom Martinom Gracom cenu rektorky UCM za prínos a rozvoj Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v oblasti dobročinnej práce v spojitosti s utečencami pred vojnou na Ukrajine.
Oblasti záujmu: imidž, propagácia, eventy, audiovizuálna tvorba.
Publikácie
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Comparison Of Television Broadcasting For Children And Youth In A Public Broadcaster In The Slovak And Czech Republic During The Covid-19 Pandemic / Sláva Gracová ... [et al.], 2020. In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 3, č. 2 (2020), s. 48-61.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Public opinion on unified TV content rating system / Andrej Brník, Sláva Gracová, Martin Graca, 2021.
In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 11, č. 1 (2021), s. 42-49.
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
Marketing vzdelávacích inštitúcií / Černá, Jana - Čábyová, Ľudmila - Ptačin, Jakub - Mazáková, Sláva : vysokoškolská učebnica ; recenzenti: Ivana Butoracová Šindleryová, Daniela Kollárová. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2015. - 150 s. [7,55 AH]. - ISBN 978-80-8105-752-6.
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
Základy audiovizuálnej tvorby / Slávka Gracová ... [et al.] ; recenzenti: Peter Mikuláš, Dušan Blahút. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. - 124 s. - ISBN 978-80-8105-914-8.
ACD Kapitoly vo vysokoškolských učebniciach vydané v domácich vydavateľstvách
Event marketing / Sláva Gracová, 2021.
In: Public relations - teória a prax / editori: Katarína Ďurková, Dáša Franić ; recenzenti: Andrej Brník, Kateřina Matušínská. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2021. - ISBN 978-80-572-0218-9, s. 36-49 [1 AH] [CD-ROM].
Predmety
Projekty
Pobyty
Ocenenia