docent, osoba zodpovedná za študijný program masmediálna komunikácia
Docent na Katedre masmediálnej komunikácie Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Má ukončené štúdium 1. a 2. stupňa v odbore slovenský jazyk a literatúra – estetika na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre a odbore tvorivá fotografia na Institute tvůrčí fotografie Filozoficko-přírodovědecké fakulty v Opavě.
Vedeckú hodnosť philosophiae doctor (PhD.) získal na Ústave literárnej a umeleckej komunikácie Filozofickej fakulty Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre. V roku 2019 úspešne habilitačné konanie a udelená vedecko-pedagogická hodnosť docent (doc.) v odbore mediálne štúdiá.Venuje sa guerilla marketingu, ambientnej marketingovej komunikácii a novým trendom, ako aj otázkam nekromarketingu, semiotiky a dejín filmu a fotografie.
Je autorom monografie Ambient marketing: +case studies in V4 (2016). Visiting profesor na Ekonomickej univerzite v Katoviciach. Zúčastnil sa na pozvaných prednáškach v USA, Českej republike a Poľsku. Laureát Grand Prix divadelnej fotografie, ceny na festivale filmov Emigra a je autorom rôznych fotografických expozícií, obálok kníh a plagátov, má praktické skúsenosti s filmovou produkciou ako asistent réžie a asistent produkcie a najmä ako fotograf pri medzinárodných projektoch. Jeho tvorba je prezentovaná na filmových plagátoch, filmových web stránkach (o.i. IMDB.com), službách VoD (Netflix) aj na obálkach knižných publikácii (napr. Jánošík vyd. Ikar) či časopisoch.
Oblasti záujmu: fotografia, film, počítačová grafika, guerilla marketing, nekromarketing.
Publikácie
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
Ambient marketing : + case studies in V4 / Łukasz P. Wojciechowski ; reviewers: Agnieszka Ogonowska, Katarína Fichnová, Jaroslav Světlík. - 1. vyd. - Kraków : Towarzystwo Słowaków w Polsce, 2016. - 149 s. - ISBN 978-83-7490-953-2.
ABC Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v zahraničných vydavateľstvách
Trust and Marketing / Katarína Fichnová, Łukasz P. Wojciechowski, Peter Mikuláš, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Scopus.
In: Intuition, Trust, and Analytics / edited by Jay Liebowitz, Joanna Paliszkiewicz, Jerzy Gołuchowski. - 1. vyd. - Boca Raton : CRC Press Taylor & Francis Group, 2018. - (Data Analytics Applications Series). - ISBN 978-1387-1912-5, s. 143-172.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch
Ambient Marketing Practices in the United States: A Professional View / Amiee J. Shelton, Łukasz P. Wojciechowski, Jamie Warner, 2016.
In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Vol. 7, no. 1 (2016), pp. 66-81.
ADE Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch
Similarities and Differences between Social Networking Services in Poland and Slovakia / Katarína Fichnová, Peter Mikuláš, Łukasz Wojciechowski, 2012.
In: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis : Studia Linguistica VII. część 2 : Dialog z tradycją ; kolegium recenzentów Czesław Bartula ... [et al.]. - ISSN 2083-1765, Vol. 115, no. 7, part 2 (2012), pp. 94-105.
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
Guerilla marketing - ambient marketing : a kreatívne príklady krajín V4 / Łukasz P. Wojciechowski ; recenzenti: Dušan Pavlů, Krzysztof Gajdka, Peter Mikuláš. - 1. vyd. - Sosnowiec ; Bratislava : Secunda Faciem Scientiarum, Európska Akadémia Manažmentu, Marketingu a Médií, 2016. - 141 s. - ISBN 978-83-944718-1-1.
Predmety
Projekty
Členstvá
Pobyty
Ocenenia
Pozvané prednášky: