externý lektor
Peter Šebo je zakladateľom fullservisovej digitálnej marketingovej agentúry PS:Digital. Celý svoj profesionálny život sa venuje digitálnemu marketingu, o ktorom píše do odborných časopisov, prednáša na akademickej pôde niekoľkých slovenských univerzít, ale aj v komerčnej a neziskovej sfére.
Je spoluorganizátorom najväčšej konferencie o digitálnom marketingu na Slovensku – Digital RULEZZ. Spolu s kolegami je držiteľom cca 35 ocenení za kreativitu, efektivitu a „craft“ v digitálnom marketingu.
Od roku 2019 pôsobí na FMK ako externý pedagóg. Vyučuje predmetu marketingové komunikačné stratégie I. a II. v prvom ročníku na magisterskom stupni štúdia marketingovej komunikácie.
V minulosti tu niekoľkokrát externe prednášal na Týždni vedy a techniky či na odbornej konferencii Marketing Identity, na ktorej sa stal najlepším rečníkom konferencie.
Oblasť záujmu: digitálny marketing, sociálne siete, nové trendy v marketingu (VR, AR, chatboti, AI…).
Predmety
- Marketingové komunikačné stratégie I., II. - 1. Mgr. MARK