denný doktorand
Katedra marketingovej komunikácie
Konzultačné hodiny:
Denná doktorandka Mgr. Lenka Labudová absolvovala oba stupne vysokoškolského štúdia na Fakulte masmediálnej komunikácie v odbore marketingová komunikácia.
V rámci svojej vedeckej činnosti sa primárne venuje špecifikám regionálnej marketingovej komunikácie za účelom poskytnutia všeobecného komunikačného modelu pre mestá a obce.
Je členkou expertných skupín zameraných na študentov a medzinárodnú spoluprácu fakulty, podieľa sa na organizovaní eventov fakulty a na vedení seminárov z marketingového výskumu a marketingových stratégií.
Oblasti záujmu: marketing, regionálny marketing, marketingová komunikácia, spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie, marketingový výskum.
Predmety
Projekty
VEGA: Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky
VEGA Špecifické nástroje religiózneho marketingu vo vybraných regiónoch
Projekt: Visegrad How to prevent SMEs failure