Zápisky z TVaT 2018, časť 4. : Agentúrny simulátor s Ponyhousom

Súčasťou Týždňa vedy a techniky 2018 boli aj workshopy. Nás zaujímalo, ako študenti hodnotia svoju skúsenosť.

Agentúrny simulátor pod vedením Braňa Macka a Mareka Lenčuchu z agentúry Ponyhouse. Pre zúčastnených bol pripravený ,,deň v agentúre‘‘, počas ktorého mali pracovať na zadaní. Ráno zadanie, večer odprezentovanie svojich prác a následným feedbackom od mentorov.

,,Workshop agentúrny simulátor hodnotím veľmi pozitívne. Oceňujem dobrú atmosféru
a super prístup mentorov, ktorí nemali problém s nami konzultovať zadanie, ktoré sme dostali. Ak by sa takýto typ workshopu organizoval aj budúci rok, určite ho odporúčam navštíviť. Dostanete super príležitosť vyskúšať si takýto typ práce a zistiť či vás to bude baviť.‘‘
Adrián, 1.Mgr., MARK

,,Bola to pre mňa veľmi dobrá skúsenosť. Najskôr som sa zľakla toho, že tam boli samí starší študenti. Myslela som si, že nebudem vedieť čo mám robiť, ale chalani z Ponyhouse nám presne povedali čo a ako, takže môj strach bol zbytočný. Bolo skvelé pracovať ako keby na reálnom zadaní. Zistila som, že sa mi práve táto kreatívna práca v marketingu najviac páči. taktiež som zistila, že je dôležité vedieť našu ideu predať, správne vystupovať a nebáť sa hovoriť hlasnejšie. Vďaka tomu, že sme pracovali v dvojiciach som zistila, že nie som úplne tímový hráč, takže mám na čom pracovať. Páčila sa mi hlavne ochota chalanov, že vždy, keď sme za nimi prišli nám presne povedali čo je zlé a prečo to je zlé. Naviedli nás k tomu, aby sme to spravili dobre.‘‘ Norika, 3. Bc., MARK

,,Chalani boli super, veľmi milí, priateľskí, uvoľnení. Najprv nám porozprávali kde pracujú, čo presne robia a ukázali, ako sa to robí. Všetko aplikovali na reálnych príkladoch. Keď sme dostali zadanie, oni spolu s nami sedeli a pracovali. Pomáhali nám a vysvetľovali, potom sme to odprezentovali. Bolo to interaktívne, zaujímavé, a teraz presne viem, ako nastaviť reklamu na Facebooku. Ako si praviť časovú os kampane, rozrátať peniaze na kampaň na časti, koho použiť atď.‘‘ Miriama, 2. Mgr., MARK

,,V tíme sme sa zišli dve grafičky (copywriterky iba tak z polovice), preto sme s grafickou časťou zadania problém nemali. Vymyslieť však výztižný, svižný a niečím zaujímavý názov novej dcérskej spoločnosti Muskovej SpaceX bol celkom challenge. Výsledok? Zažili sme nečakané a prvé miesto vo vačku enormne potešilo. Workshop rozhodne odporúčam všetkým, ktorí nemajú skúsenosť s prácou v reklamnej agentúre a chceli by si otestovať svoju tvorivosť.‘‘  Martina, 2. Mgr., KOMU

Čitaj ďalej:

Text: Matej Mikula
Foto: Jakub Kovalík