V spolupráci s agentúrou Wiktor Leo Burnett otvárame v AR 2018/2019 III. ročník WLB Academy.
Môžete si vyskúšať prácu na kampaniach pre top klientov (Lidl, Škoda, Poštová banka, Lunter, atď.) a zároveň sa blysnúť pred špičkou slovenskej reklamy.
Ako to funguje?
Ako to funguje?
- Dostanete zadanie klienta agentúry WLB,
- podľa zadania navrhnete a vypracujete koncept kampane,
- svoj návrh prídete odprezentovať priamo agentúre.
Machri z WLB vám povedia čo bolo dobré a kde máte rezervy. Dve takéto zadania a semester je za vami.
Čo získate?
Čo získate?
- Osvojíte si systém práce v reklamnej agentúre,
- pochopíte ako treba premýšľať o plánovaní kampane,
- naučíte sa odhadnúť časovú i finančnú náročnosť projektov,
- ak zaujmete – stáž,
- kredity za niečo, čo vás bude baviť,
- v CV vám pribudnú nové zručnosti a skúsenosti.
Čo očakávajú?
Čo očakávajú?
- Nasadenie bez ohľadu na rozvrh (kreativita sa neriadi rozvrhom),
- prácu na projekte (najmä doma, na hodinách budete projekt prevažne konzultovať),
- prekonávanie tvorivých kríz,
- akceptovanie agentúrnych časov (rozvrh vám možno skončí už v stredu ráno, ale vás možno budeme čakať o 14.00 v BA na prezentácii, ktorá sa vie niekedy pretiahnuť).
Malá ukážka zadania
Vymyslite online kampaň, ktorou vyplníte hokejové štadióny počas prípravných zápasov na majstrovstvá sveta.
* Skutočné zadanie má 2 až 3 A4.
Ako sa prihlásiť?
Ako sa prihlásiť?
WLB Academy je formálne zastrešená predmetom Praktikum digitálnej reklamy a je určená pre študentov 3. ročníka Bc. štúdia. V AiS-e tento predmet nenájdete, je totiž na pozvánky.