Univerzita tretieho veku na FMK

V rámci celoživotného záujmového vzdelávania občanov organizuje FMK UCM v Trnave pre absolventov stredných a vysokých škôl záujmové vzdelávanie dospelých a seniorov v rámci univerzity tretieho veku. Vzdelávanie je určené populácii, ktorá má záujem rozšíriť si a doplniť si poznanie alebo osvojiť si praktické zručnosti, a ktorá dosiahla vek 45 rokov. Termín podávania prihlášok je 15. marca 2013.

Štúdium sa realizuje formou sústredení štyrikrát do mesiaca. Vzdelávanie sa v danom vzdelávacom programe otvára za predpokladu dostatočného počtu uchádzačov. Vzdelávanie končí obhajobou záverečnej práce alebo záverečnou skúškou. Po ukončení štúdia vydá Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave absolventovi osvedčenie o ukončení záujmového štúdia na Univerzite tretieho veku s uvedením študijného odboru.

Požiadavky na uchádzača: 
– minimálny vek 45 rokov, invalidní dôchodcovia bez rozdielu veku,
– minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou.

Podanie prihlášky:
– do 15. marca 2013.

Prihláška musí obsahovať: 
– meno, priezvisko, dátum narodenia, miesto narodenia, bydlisko (prihláška sa nachádua v spodnej časti tejto stránky),
– fotokópie maturitného vysvedčenia, resp. diplomu o ukončení vysokej školy ako príloha k prihláške.

Trvanie kurzu Univerzity tretieho veku na FMK UCM v Trnave: marec – jún 2013 ((1 semester).

Uhradenie poplatku za štúdium najneskôr do 15. marca 2013:

Poplatok: 20 €
Číslo účtu – 7000071919/8180
Variabilný symbol – 96003 – pre FMK UCM
Konštantný symbol – 0308
Špecifický symbol – rodné číslo bez lomky
Kurz sa bude venovať nasledujúcim okruhom:

Učíme sa kamerovať, učíme sa fotografovať 
Zvládnutie techniky narábania s fotoaparátom, kamerou a médiami určenými na vytváranie rôznorodých audiovizuálnych komunikátov.

Tvorba webových stránok, môj nový život na sociálnych sieťach
Tvorba a využite zručností v zmysle tvorby a úpravy webových stránok a orientácie sa vo svete sociálnych sietí, internetovej komunikácie a digitálnych médiách.

Spisovný jazyk a jeho správne používanie
Prehlbovanie vedomostí v oblasti správneho používania spisovného jazyka a skvalitňovanie komunikačných kompetencií.

Čo všetko prezradí reč tela? 
Zaujímavosti, vedecké poznatky a špecifiká využívania a podvedomého pôsobenia neverbálnej komunikácie.

Ako odolať vplyvu médií? 
Príjem a interpretácia poskytovaných mediálnych obsahov so zámerom zvyšovania mediálnej gramotnosti a kritického myslenia.

Marketingové stratégie
Efektívne plánovanie, riadenie.

Marketing a podnikanie 
Orientácia v základných nástrojoch marketingu – reklama, vzťahy s verejnosťou (public relations), vzťahy so zákazníkmi.

Tešíme sa na stretnutie s Vami na pôde Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave.

Dokumenty na stiahnutie:
Prihláška na kurz [doc, 47 KB]