Program

  • 6.11. - Digitálny marketing


  • 7.11. - Reklama&Branding


  • 8.11. - Digitálne hry


  • 9.11. - Online médiá


  • 09:00 - 09:50
    Marketing je jedno z najdynamickejších odvetví a pracovať v ňom znamená vedieť sa prispôsobiť neustálym zmenám. Dominika ti odhalí znepokojujúce fakty, pri ktorých na chvíľu zapochybuješ, či je kariéra v marketingu pre teba. Máš na to? A potrebuješ marketing vôbec študovať? Príď a dozvieš sa, ako pochybnosti obrátiť vo svoju výhodu.
    Where
    JAMA JD 11

  • 10:00 - 10:50
    Na prednáške sa dozvieš všetky zaujímavé informácie o novinkách a trendoch v online komunikácii. Čakajú ťa príklady, teória a Kamilove hlúpe vtípky.
    Where
    JAMA JD 11

  • 11:00 - 11:50
    Na to, aby ste rozbehli fungujúcu online marketingovú stratégiu nepotrebujete tisícové rozpočty a celý marketingový tím. V úvode vám budú stačiť bezplatné nástroje, malý rozpočet na oslovenie tých správnych ľudí a hlavne váš čas. Marek na prednáške predstaví tieto nástroje a ukáže ti, ako ich využiť v praxi.
    Where
    JAMA JD 11

  • 12:30 - 13:20
    Lietajúce autá, teleport, nesmrteľnosť...sci-fi alebo možnosti využitia VR? Facebook budúcnosti nabitý technológiami, stretávanie sa vo VR, Chatboti, internet dostupný pre všetkých…Aké sú plány Facebooku a čo budú priority na rok 2018? Spolu nazrieme do budúcnosti, ktorá je často oveľa bližšie, ako si myslíte.
    Where
    JAMA JD 11

  • 13:30 - 14:20
    Úprimný pohľad do marketingovo-reklamných selfpromo aktivít dnešných dní alebo ako si vybudovať kariéru a meno vďaka digitálnym nástrojom a nebyť pritom bohapustý tliachač!
    Where
    JAMA JD 11

  • 14:30 - 15:30
    Tak, ako dnes už nie je digitálny a nedigitálny marketing, je „len“ marketing, rovnako nie je digitálna a nedigitálna reklama. Pozrime sa, ako funguje reklama dnes... PS: Nikto nevie, ako presne funguje reklama, takže toto je len jeden z mnohých možných pohľadov.
    Where
    JAMA JD 11

  • 09:00 - 09:50
    Ak chcete vymyslieť kampaň, ktorá bude fungovať naprieč kanálmi, začnite digitálom. Na prednáške sa dozvieš, prečo kampaňové video musí na Facebooku fungovať aj bez zvuku alebo prečo televízny spot na Facebooku sú vyhodené peniaze.
    Where
    JAMA JD 11

  • 10:00 - 10:50
    Čo je to insight, čo je to idea? Ako vymyslieť a rozpoznať dobrú ideu? A ako z nej urobiť celú kampaň a ešte k tomu včas? Čo má spoločné vymýšľanie kampane s učením na skúšky? To všetko prezradí bývalý učiteľ a súčasný kreatívny riaditeľ TRIADu, Vlado Kurek.
    Where
    JAMA JD 11

  • 11:00 - 11:50
    V reklamných procesoch je prvý ťah veľmi dôležitý, no s príchodom mladej generácie sa akosi vytráca.
    Where
    JAMA JD 11

  • 12:30 - 13:20
    Podľa čoho si vyberáme produkty v potravinách, oblečenie, magazín či nábytok? Každý máme svoju obľúbenú značku, ktorá na nás zapôsobila silnou vizuálnou emóciou. Ako však vytvoriť úspešnú vizuálnu identitu, ktorá presvedčí naše zmysly?
    Where
    JAMA JD 11

  • 13:30 - 14:20
    Je budovanie e-shopu prechádzka ružovou záhradou, alebo predieranie hustým lesom? O všetkom čo vás na tejto ceste čaká, aké prekážky prekonávať, akým failom sa vyhnúť a ako vybudovať silný brand, porozráva Jaro Chrapko, CEO dedoles.sk.
    Where
    JAMA JD 11

  • 14:30 - 15:20
    Peter predstaví miľníky Footshopu pri raste od outsidera až po lídra trhu za 3 roky. Prezradí ako je možné aj bez peňazí a predchádzajúcich skúseností vybudovať úspešnú a unikátnu firmu. Prednáška bude o inovatívnom prístupe k digitálnemu marketingu, o náročných voľbách v podnikaní, úspechoch aj neúspechoch. „Nejde o to čo chcete, ale o to čo ste ochotní pre úspech obetovať.“
    Where
    JAMA JD 11

  • 09:00 - 09:50
    Matej s Romanom Vám predstavia svoj projekt Hemisféra, priblížia, čo je Edularp a Edugest a aká je budúcnosť Edularpu vo svete technológií.
    Where
    JAMA JD 11

  • 10:00 - 10:50
    Lucia a Martina na prednáške prezradia na čo sa pozerajú, keď hľadájú do tímu nových ľudí, čo sú hlavné kritériá, čo mať, čo zaváži a čo práve naopak. A keď už je raz človek súčasťou Pixel Federation, čo je to tá DNA, o ktorej toľko hovoríme, čo je kultúra, hodnoty, ktoré sú pre Pixel Federation dôležité a ako rozvíjajú talenty. Interný systém vzdelávania v Pixel Federation je založený na viacerých pilieroch. Ktoré to sú, prečo sú dôležité a ako ich v Pixli nastavujú?
    Where
    JAMA JD 11

  • 11:00 - 11:50
    Po global launchi hry Diggy’s Adventure z dielne Pixel Federation sa podarilo strojnásobiť revenues. Za 3 mesiace zarobili 5 miliónov Eur. Zvýšili počet denne aktívnych užívateľov a Diggy sa teší veľkému úspechu. Na prednáške sa dozviete všetko, čo si v Pixel Federation preskákali počas prípravy na global launch.
    Where
    JAMA JD 11

  • 12:30 - 13:20
    Galactic Junk League je herný projekt, ktorý sme začali vyvíjať takmer 2 roky dozadu. Nedávno si zažil svoj oficiálny "kill". Čo to znamená? Čo boli kill kritériá, prečo je dôležite nastavovať si merateľné ciele a včasne projekty zatvárať? Čo sú chyby, ktoré sme spravili, čo je dôsledok neustále vyššej saturácie trhu a ako teraz ďalej?
    Where
    JAMA JD 11

  • 13:30 - 14:20
    Prezentácia Martina Jašša bude o jeho osobnom príbehu, ako sa zo študenta FIIT-ky stal game dizajnérom, čo všetko to obnáša v denno-dennej praxi a aké skills na to musíš nadrtiť, aby si mohol mať šancu v hernom priemysle a robil na tých najzaujímavejších projektoch.
    Where
    JAMA JD 11

  • 14:30 - 15:20
    Hry ako natívne digitálne médium majú extrémne obmedzenú životnosť. Na zhromaždenie a zachovanie tých najstarších nám zostáva možno iba niekoľko rokov. V roku 2017 preto v Slovenskom múzeu dizajnu v rámci zbierky multimédií vznikla podzbierka zameraná na historický výskum slovenských videohier. Dlhodobým plánom múzea je zhromaždenie čo najväčšieho množstva hier, ale aj sprievodnej dokumentácie, týkajúcej sa všetkých titulov, ktoré bude inštitúcia archivovať.  Na prednáške sa dozviete o procese a spôsobe archivácie hier.
    Where
    JAMA JD 11

  • 09:00 - 09:50
    Spomedzi politikov na Slovensku a v Česku má najsilnejší profil na Facebooku prezident Andrej Kiska. Na prednáške sa dozviete, ako jeho profil funguje a aké príspevky zasiahli cez milión ľudí bez jediného eura minutého na reklamu. Zistíte tiež, aké je to čeliť koordinovanému útoku falošných profilov a prečo sa najlepší obsah vymyká marketingovým poučkám.
    Where
    JAMA JD 11

  • 10:00 - 10:50
    Sajfa s Borisom porozprávajú o vlogovaní, tvorbe na youtube, koľko času tejto aktivite venujú a ako to robia. Sajfovi sa za rok podarilo to čo málo komu - zaradil sa k najlepším a najsledovanejším youtuberom na Slovensku. Pravdaže support by Boris. Nezabúdajte #vašelajkysúichkrídla #snívajtezabdela
    Where
    JAMA JD 11

  • 11:00 - 11:50
    Známe FB a IG značky Dnes nosím, obúvam, jem a cestujem ako virálna cesta k takmer jednému miliónu millenials zo Slovenska a Česka.
    Where
    JAMA JD 11

  • 12:30 - 13:20
    Dušan na prednáške vysvetlí, čo znamená pracovať v oblasti médií a marketingu z pohľadu sales, prezradí spôsoby predaja mediálneho priestoru, komunikácie s klientom a rôzne finty ako si získať klienta na svoju stranu. Nebudú chýbať ani rôzne case studies (Adidas, Vinea, Ozeta..)
    Where
    JAMA JD 11

  • 13:30 - 14:15
    Moderátorom diskusie na tému YouTuberi - influenceri súčasnosti bude Marek Šimončič z Katedry umeleckej komunikácie.
    Where
    JAMA JD 11