O Týždni vedy a techniky

Týždeň vedy a techniky je celoslovenský event, do ktorého sa Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave každoročne zapája organizovaním prednášok, workshopov a diskusií.
Našim cieľom je intenzívne prepájať teóriu s praxou počas celého týždňa prostredníctvom prednášok, workshopov a diskusií z odborníkmi z praxe, ktorí ti odovzdajú svoje know-how z oblasti reklamy, brandingu, content marketingu, digitálneho marketingu, event marketingu, digitálnych hier a médií. Tento rok ťa čakajú 4 dni rozdelené do 8 tématikých blokov, 32 rečníkov, 22 prednášok, 3 praktické wokrshopy a 2 diskusie.
Tak príď aj ty a nechaj sa motivovať a inšpirovať od top skillerov z brandže, lebo bez praxe predsa nie sú koláče.

KDE

Kino OKO
Námestie Jozefa Herdu 4, Trnava

KEDY

5.11. – 8.11.2018
Pondelok – Štvrtok


  • 5.11. pondelok


  • 6.11. utorok


  • 7.11. streda


  • 8.11. štvrtok


  • Workshopy


  • 09:00 - 09:50
    Originálny pohľad na nastavenie brand identity tak, aby fungovala konzistentne a efektívne nielen vtedy keď máme rozpočet na kampaň.
    Where
    Kino OKO

  • 10:00 - 10:50
    Dobré dievčatá sa dostanú do neba. Tie zlé všade!
    Where
    Kino OKO

  • 11:00 - 11:50
    Prednáška o tom, že reklama na spotrebný úver nemusí byť vždy nuda. Dozviete sa, ako prežiť trojdňové nakrúcanie a nezmrzačiť pritom herca silikónom.
    Where
    Kino OKO

  • 12:30 - 13:20
    Oliver a Viki z Folku vám vo svojej prednáške v krátkosti vysvetlia, o čom je content marketing . Povedia čosi o tom, v čom spočíva jeho hodnota pre firmy aj čitateľov a čím sa líši od iných foriem reklamy. Priblížia vám tiež, čo všetko sa skrýva za výrobou obsahu a ako práca v content marketingu vlastne vyzerá.
    Where
    Kino OKO

  • 13:30 - 14:20
    Doba sa zmenila a spotrebitelia sú čoraz náročnejší. Tradičné média strácajú svoju silu, internet narazil na svoj pomyselný strop. Ako by sa mali značky odlíšiť v roku 2018?
    Where
    Kino OKO

  • 14:30 - 15:20
    Dnes konzumujeme obrovské množstvo obsahu a sami sme jeho tvorcami, preto influencer marketing určite budúcnosť má, musí sa však stať integrovanou súčasťou komunikácie zadávateľa s jasne stanovenými a priebežne track-ovanými KPIs. Nefunguje v izolácii a nie je tou jedinou cestou, ako komunikovať i keď je aktuálne najviac cool. Správny výber influencera je aj vecou intuície, ale ako do tejto stratégie dostať viac dát a rozumne ich použiť?!
    Where
    Kino OKO

  • 09:00 - 09:50
    Inšpirácia na Kamilovu prednášku prišla z knihy Ogilvy o reklame: V Digitálnom veku. Kamil si nemyslí, že vás prezentáciou naučí nejaký online marketingový hack, ktorý vás posunie hneď na úroveň seniorov. Zároveň si ani nemyslí, že je možné takúto prezentáciu vytvoriť. Už len preto bude jeho prezentácia inšpiratívna.
    Where
    Kino OKO

  • 10:00 - 10:50
    AR, VR, AI, chatboti, ... Skratky, ktoré poletujú všade navôkol. Ako s nimi ale naložiť v marketingu? A sú ľudia pripravení na nové marketingové kanály?
    Where
    Kino OKO

  • 11:00 - 11:50
    Zabudnite na poučky, Juraj na prednáške ukáže ako lovia TOP značky sveta a ešte sa vám to bude páčiť. Morgan Freeman, vrtulníky, popcorny a 10 metrová kačka. Zhodnotenie kampane vám zreferuje Amazon Alexa.
    Where
    Kino OKO

  • 12:30 - 13:20
    Porozprávame o tom, ako sa snažíme dostať ľudí do centra mesta, ako vznikol Trnavský rínek, čo všetko obnáša jeho príprava a na čom sme sa popálili počas jeho organizovania.
    Where
    Kino OKO

  • 13:30 - 14:20
    Chcete nahliadnuť do online komunikácie najväčšieho festivalu na Slovensku? 100.000 ľudí ročne za dva dni navštívi Letecké dni na Sliači. Dozviete sa či sa na slovensku dá robiť aj takéto "jednorázové PR", ako sa správajú naši fanúšikovia na FB a pár vecí o tom čo robiť, keď sa niečo pokazí a ľudia začnú hejtovať.
    Where
    Kino OKO

  • 14:30 - 15:20
    Moderátor diskusie: Marek Šimončič
    Where
    Kino OKO

  • 09:00 - 09:50
    Baví ťa grafika, hry, máš podnikateľského ducha alebo vieš dokonca programovať v Unity? Fajn. Dobrý základ, ale k tomu, aby si si našiel super job a vyskilloval sa na pprofíka máš ešte veľmi ďaleko. Ver mi, I was there. Ako teda urýchliť čas, naučiť sa naozaj to podstatné pre digital biznis a tvorbu hier za pol roka? Pozri si príbehy ľudí a aj hry a appky, ktoré dali dokopy za pár mesiacov. A dozvieš sa, čo ešte nevieš.
    Where
    Kino OKO

  • 10:00 - 10:50
    Na prednáške sa dozviete ako vyzerá komplexný proces vývoja zvukových efektov a dynamickej hudby pre videohry. Chalani ukážu “behind the scenes” z nahrávania hudby a dizajnovania sfx a taktiež reálne ukážky z projektov Castle Heroes (SK developer - We Make Games), Spacetris (SK developer - EOF studios)
    Where
    Kino OKO

  • 11:00 - 11:50
    Herný priemysel všade vo svete napreduje míľovými krokmi. Slovenskí vývojári sú taktiež neoddelitelne spojení s vývojom vo svete. V prednáške si predstavíme aktuálny stav herného priemyslu na Slovensku a možnosti štátnej podpory pri tvorbe nových diel.
    Where
    Kino OKO

  • 12:30 - 13:20
    Popis jednej cesty ako od úplnej nuly začať robiť komiksy a videohry.
    Where
    Kino OKO

  • 13:30 - 14:20
    Michaela porozpráva o jedinečnom úspechu hry Beat Saber a na príkladoch ukáže, ako sa má robiť svetový marketing s takmer nulovým budgetom. Prednáška bude zaujímavá nielen pre herných vývojárov, ale aj pre marketérov a všetkých, ktorí sa chcú dozvedieť, čo praktického sa v marketingu v Beat Games vďaka Beat Saberu naučili.
    Where
    Kino OKO

  • 14:30 - 15:20
    Junktown je jeden z najúspešnejších festivalov v ČR. V dobe, kedy ostatné festivaly a akcie bojujú o každého návštevníka má Junktown neuveriteľný nátresk a to aj napriek tomu, že Junktown rozhodne nie je bezbariérový - je potrebné pripraviť si kostým a prežiť v postapokalyptických podmienkach. Martin na prednáške poodhalí zákulisie stratégie, ktorá viedla k tomu,, že na festivale je vystavané živé mesto. Stratégie, ktorá rozhodne nebola jednoduchá, ale bola úspešná.
    Where
    Kino OKO

  • 15:30 - 16:20
    Prednáška je zameraná na úskalia tvorby revolučnej technológie, prečo voxelová paradigma dlhodobo priťahovala pozornosť najlepších tvorcov 3D engine-ov a dôvody, prečo projekty podobné Atomontage skončili neúspechom. Branislav zhrnie potenciálne prínosy takejto technológie v oblasti hier, virtuálnej a obohatenej reality a tiež načrtne zatiaľ vzdialené celospoločenské dôsledky preniknutia takejto technológie do každodenného života bežného spotrebiteľa.
    Where
    Kino OKO

  • 09:00 - 09:50
    Doba informačného pretlaku spôsobila, že ľuďom sa už nechce čítať hlbšie analýzy či dlhšie texty, lebo na to nemajú čas. Výborným riešením, ako dostať k ľuďom aj takto spracované informácie, sú podcasty. O tom, ako sa pripravujú, aký majú úspech a prečo sú také obľúbené porozprávajú priekopníci podcastov na slovenskom trhu zo SME.sk.
    Where
    Kino OKO

  • 10:00 - 10:50
    Facebook čelil v posledných mesiacoch viacerým škandálom a problémom. Firma sa tak dostala pod obrovský tlak verejnosti, politikov a regulačných úradov. Vyčíta sa jej, že ohrozuje fungujúcu demokraciu. Sociálna sieť preto sľubuje zmeny. Či už k nim dôjde alebo nie, bude to mať dôsledky nielen na jej používateľov, ale aj na celú spoločnosť.
    Where
    Kino OKO

  • 11:00 - 11:50
    Jakubovi Godovi sa podarilo infiltrovať do známeho dezinformačného webu Hlavné správy a publikovať na ňom rôzne vymyslené informácie. Ako funguje najčítanejší dezinformačný web na Slovensku? Ako sa brániť klamstvám na webe, prečo ich tu vlastne máme a zmiznú niekedy? Ak vás zaujímajú odpovede na tieto otázky, nevynechajte práve túto prednášku.
    Where
    Kino OKO

  • 12:30 - 13:20
    Mladá generácia potrebuje iný štýl komunikácie než ten, na ktorý sme zvyknutí z novín. Šéfredaktorka Fičí.sk ozrejmí, ako funguje webová platforma pre mladšie publikum, čo ich zaujíma, ako im popri srande ponúknuť aj vážnejšie témy a že ani pri zábavnom obsahu netreba zabúdať dodržiavať isté zásady.
    Where
    Kino OKO

  • 13:30 - 14:20
    Vražda novinára Jána Kuciaka a jeho snúbenice Martiny rozpútala politickú krízu a hlbokú nespokojnosť Slovákov s pomermi v justícii, polícii i vláde. Taktiež zvýšila záujem Slovákov o investigatívne témy a prácu novinárov. Panelová diskusia sa bude zaoberať práve vzťahom Slovákov k týmto témam niekoľko mesiaccov po vražde, ale aj procesom tvorby investigatívnej žurnalistiky v našich podmienkach. Moderátor diskusie: Magda Švecová
    Where
    Kino OKO

  • 09:00 - 18:00
    WORKSHOP prebieha v pondelok 5.11. od 9:00 do 18:00 Počet miest je limitovaný na 12 študentov. Prihlasujte sa ako dvojice copywriter + grafik. Nasimulujeme jeden deň v agentúre, počas ktorého budete pracovať na zadaní. Ráno bude brief, počas dňa budete pracovať na ideách a večer odprezentujete hotové návrhy. Dostanete nemilosrdný feedback na nápady, ich spracovanie aj prezentáciu. Príďte prosím v zložení jeden copywriter a jeden arťák.
    Where
    miestnosť 220, 2. posch. Hajdóczyho ulica

  • 09:00 - 18:00
    WORKSHOP prebieha v utorok 6.11. od 9:00 do 18:00 Počet miest je limitovaný na 12 študentov. Na workshope sa študenti naučia základy mediálnej stratégie, ako efektívne plánov
    Where
    miestnosť S.17, 1. posch. Hajdóczyho ulica

  • 11:00 - 13:00
    WORKSHOP prebieha v štvrtok 8.11. od 11:00 do 13:00 na Skladovej. Počet miest je limitovaný na 12 študentov. Rozhovor nie je len metóda získavania informácií v žurnalistike, ale aj čitateľsky populárny žáner. Na workshope sa naučíme, ako sa na interview pripraviť, čo, kedy a ako sa pýtať, ako reagovať na respondenta a ako rozhovor redakčne spracovať.
    Where
    AM 3, Skladová ulica

Spíkri

Príď a nechaj sa motivovať a inšpirovať od top skillerov z brandže








Miesto

Námestie Jozefa Herdu 4, Trnava

Kino OKO