Ilustračné foto: študenti s mobilmi

Spúšťame chat, chceme spokojnejších študentov

Mnohé firmy majú s chatom veľmi dobré skúsenosti. Zhodujú sa, že zákazníci si naň rýchlo zvykli a sú spokojnejší, lebo veci vybavia rýchlejšie a efektívnejšie. O to isté ide aj nám, preto sme sa rozhodli, že to s ním skúsime tiež.

V skutočnosti to nie je krok do neznáma. Ako prvá fakulta na Slovensku, a možno i v širšom okolí, sme začali chat využívať už pred dvoma rokmi. Od začiatku januára do konca marca sme chatovali v sekcii Prijímačky. Uchádzači to veľmi radi využívali. Vlani sme za tri mesiace zodpovedali viac ako 1300 otázok.

Koordinátori v akcii

Pekné čísla nás posmelili vyskúšať chat aj na riešenie študijnej agendy. Dohodli sme sa s koordinátormi štúdia, že sa budú na chat pravidelne pripájať a odpovedať na vaše otázky. Čokoľvek ste s nimi riešili cez súkromný email alebo osobne, môžete presunúť na chat. Nemajte im za zlé, keď náhodou nebudú vedieť odpovedať ihneď. Veľa otázok bude pre nich úplne nových. No všetci sú pripravení hľadať odpovede a dajú vám vedieť čo a ako.

Keď sme offline, nechajte odkaz

Ak budeme off-line, smelo zanechajte odkaz, prípadne napíšte na info@fmk.sk. Túto emailovú adresu sme vytvorili presne pre tento účel. Je jedno, ktorý kanál (chat/odkaz/email) si vyberiete – všetko to končí na jednej kope, ktorú denne kontrolujeme. Veríme, že aj vďaka tomu bude informovanosť na FMK lepšia ako doposiaľ.

Váhate na čo všetko sa môžete opýtať? Najlepšie to zistíte,
keď sa osmelíte kliknúť na žlté tlačidlo. Klik!×

foto: Jakub Kovalík