Mikulášsky futbalový turnaj o Pohár dekanky

TRNAVA, 7.12.2016 –  Na deň svätého Mikuláša sa uskutočnil tradičný futbalový turnaj o Pohár dekanky Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave (FMK UCM). Zápasy sa hrali v mestskej športovej hale podľa oficiálnych pravidiel halového futbalu. Športové podujatie zorganizovali študenti FMK UCM v spolupráci s Kabinetom telovýchovy a športu. Tento futbalový turnaj slávnostne otvorila prodekanka fakulty … Viac →

48 hodín offline – mimo sveta médií

TRNAVA, 28.11.2016 – Na pôde Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave (FMK UCM) si účastníci projektu 48 hodín bez médií na vlastnej koži vyskúšali,  aké to je byť naozaj bez internetu, mobilných telefónov, počítačov či dokonca kníh. Tento projekt zorganizoval kolektív prvákov magisterského študijného programu aplikované mediálne štúdiá s podporou dekanky … Viac →

Mini-Erasmus po prvýkrát na pôde Fakulty masmediálnej komunikácie

TRNAVA, 25.11.2016 – Stredoškolský študenti mali možnosť vyskúšať si vysokoškolský život na Univerzite sv. Cyrila a Metoda v Trnave (UCM). Počas 20. novembra až 24. novembra 2016 sa uskutočnil piaty ročník projektu Mini-Erasmus. Do projektu sa zapojili Fakulta masmediálnej komunikácie a Fakulta sociálnych vied. Mini-Erasmus je projektom organizácie Future Generation Europe (FGE), ktorý umožňuje mladým a cieľavedomým študentom stredných … Viac →

Máte odvahu vydržať 48 hodín bez médií?

TRNAVA, 21.11.2016 – Každý, kto má odvahu vydržať celé dva dni bez internetu, sociálnych sietí a iných médií má možnosť zapojiť sa do zaujímavého projektu. Udalosť s názvom 48 hodín bez médií pripravuje Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave (FMK UCM) počas 23. až 25. novembra 2016 vo svojich vyučovacích priestoroch v Jame. … Viac →

Unikátny študijný program: Teória digitálnych hier ti otvorí dvere do herného priemyslu

TRNAVA, 18. 11. 2016 –  Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave (FMK UCM) už druhý akademický rok poskytuje možnosť štúdia v programe teória digitálnych hier. Napriek tomu, že digitálne hry sú stále mladým a nepreskúmaným objektom, našli si svoju pevnú základňu u študentov na bakalárskom aj magisterskom stupni  štúdia. Oficiálne bol študijný … Viac →

Nočná mora opäť na univerzitných chodbách

TRNAVA, 11. 11. 2016 – Strašidelný event Jama Nightmare, ktorý každoročne organizujú študenti Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave (FMK UCM) sa konal po tretí krát. Táto halloweenska udalosť sa každoročne usporadúva pod záštitou Kabinetu Eventov FMK UCM v univerzitných priestoroch Jamy. Predošlé ročníky boli tematicky venované vražde študentky a rozšíreniu vírusu zombie. Aktuálny ročník … Viac →

Fotoroma: mladé rómske talenty predstavili svoje fotografie

TRNAVA, SMOLENICE, 11.11.2016 – Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave (FMK UCM) úspešne ukončila realizáciu medzinárodného projektu Fotoroma, ktorého cieľom je prispieť k podpore kultúrej rozmanitosti a medzikultúrneho dialógu medzi majoritou a zástupcami sociálne vylučených rómskych komunít. Projekt vyvrcholil na medzinárodnej konferencii Marketing Identity 2016 v Smoleniciach, kde sa v utorok 8.11.2016 o 12:30 konala … Viac →

Konferencia Marketing Identity 2016: LOVEBRAND očami odborníkov

TRNAVA, 10. 11. 2016 – Viac ako dvesto domácich i zahraničných hostí odborne diskutovalo na tému Značky, ktoré milujeme. Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda (FMK UCM) v Trnave zorganizovala trinásty ročník medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing Identity, zameranej na najnovšie trendy v marketingu.   V historických priestoroch Smolenického zámku sa v dňoch 8. … Viac →

Špecialisti z praxe študentom priblížia svoje know-how

TRNAVA, 04. 11. 2016 – Zistiť, ako sa zašívať na sociálnych sieťach a súčasne zarábať peniaze, o reklame a jej aktuálnych trendoch, ako získať miesto bez praxe, o fungovaní známych reklamných agentúr a realizácii úspešných kampaní, to všetko je prichystané počas Týždňa vedy a techniky. Podujatie každoročne organizuje Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a … Viac →

Marketing Identity 2016: odborne o značkách, ktoré milujeme

TRNAVA, 03.11. 2016 – V historických priestoroch Smolenického zámku sa bude konať už trinásty ročník medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing Identity, ktorú každoročne organizuje Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave (FMK UCM). Konferencia sa uskutoční 8. a 9. novembra 2016, ústrednou témou budú Značky, ktoré milujeme. Tento ročník ponúka päť rokovacích sekcií, … Viac →