FMK a Cyklisti z Dukly Banská Bystrica vymysleli netradičné prekvapenie: Robiť dobré skutky je také jednoduché

V spolupráci s cyklistami z klubu Dukla Banská Bystrica uskutočnili študenti piateho ročníka FMK v Trnave netradičné prekvapenie! Začiatkom decembra vymenili cyklisti na podnet našich študentov osvedčené bicykle za kuchynské pomôcky, aby svojim výtvorom prispeli na dobrú vec. Prekvapenie pre fanúšikov, ale i bežných zákazníkov odštartovali pečením vianočných medovníčkov, ktoré by nezrealizovali tak jednoducho, nebyť pomoci študentiek z FMK. Časť z medovníčkov následne umiestnili v jednotlivých … Viac →

Esejistická súťaž s FG Europe: Vyjadrite svoje myšlienky a vyhrajte skvelé ceny

Future Generation Europe v spolupráci s nadáciou Eset vyhlásila prvý ročník esejistickej súťaže na tému „Back from abroad.“ Zúčastnili ste sa štúdijného pobytu v zahraničí? Máte zážitky a skúsenosti, ktoré môžu motivovať a pomôcť druhým? Vyjadrite svoje myšlienky o tom, ako zlepšiť Slovensko a vyhraje skvelé ceny. Do súťaže sa môžete zapojiť do 31. decembra … Viac →

Hlasovanie so Staffinom: Títo pedagógovia si zaslúžili Mikuláša

Rozhodli ste. Najlepšími pedagógmi sa podľa hlasovania na Staffine stali Andrea Bugošová, PhDr. Katarína Ďurková, PhD., JUDr. PhDr. Martin Solík, PhD. a Mgr. Martin Klementis, PhD. Mikuláš spolu s anjelom a čertom  výhercom odovzdali sladkú odmenu v podobe čižmičky plnej sladkostí. Ďakujeme, že ste za svojich pedagógov hlasovali. A poslúchajte, pretože čert si vás ešte … Viac →

Študenti FMK prichádzajú s projektom Neplytvaj, spotrebuj!

Sú mladí, dynamickí a dúfajú, že aj trochu nápadití študenti FMK v Trnave. Barbora Šmidová, Lukáš Májek a Samuel Lukovič sa pred pár mesiacmi rozhodli zviditeľniť závážný, no napriek tomu málo riešený problém – nadmerné plytvanie potravinami. Plytvanie potravinami je problém, ktorý má reálnu hodnotu a dotýka sa všetkých obyvateľov nášho malého Slovenska a v konečnom dôsledku, len málo kto o ňom … Viac →

Mikuláš, Mikuláš, čo pedagógom dáš?

Študenti FMK si v rámci predmetu Globálny marketing pripravili kampaň, ktorou propagujú aplikáciu Staffino a vyzývajú k hodnoteniu našich pedagógov. Staffino je jednoduchý online nástroj na prijímanie hodnotení pre personál, zamestnancov či obsluhu.  Svoje hodnotenie môžete vykonať na webovej stránke alebo pomocou aplikácie. Čo je cieľom kampane? Cieľom kampane je vyzbierať čo najviac hodnotení našich pedagógov, … Viac →