Naši pedagógovia napísali štúdiu o fanúšikoch Marveloviek. Publikoval ju prestížny vedecký časopis

Docentka Jana Radošinská a doktor Zdenko Mago skúmali, ako tvorcovia filmov o superhrdinoch prezentujú typické a očakávané fanúšikovské správanie. Štúdia autorov z Katedry masmediálnej komunikácie a Katedry digitálnych hier FMK UCM reaguje na rozvíjajúcu sa kultúru fanúšikov, ktorá mení súčasný mediálny priemysel a stala sa dôležitým prvkom populárnej zábavy. Jej cieľom bolo zistiť, ako a … Viac →

Tony Paluš už v 15 rokoch vedel, že sa chce venovať marketingu. Splnil si tínedžerský sen

Portál strategie.sk predstavuje mladých a šikovných ľudí z reklamy, PR, médií aj sociálnych sietí – jednoducho talenty z brandže. V jednom z rozhovorov predstavili nášho absolventa Tonyho Paluša. Pôsobí ako PPC & Digital Marketing Specialist v agentúre Performics. Digitálnemu marketingu sa začal venovať ešte popri štúdiu na FMK UCM v Trnave. Vo voľnom čase rád … Viac →