Konferencia Quo vadis bude online: Streamuj príspevky z domova a ukáž Slovensku, že #SomDomaAktívny

Fakulta masmediálnej komunikácia UCM v Trnave prináša v čase mimoriadnych opatrení súvisiacich so šírením koronavírusu online konferenciu určenú pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov.

„Týmto krokom chceme otestovať nové možnosti organizácie vedeckých konferencií a ukázať, že aj v týchto náročných časoch neprestávame byť aktívni,“ uviedol doktorand Mgr. Martin Vanko z organizačného výboru konferencie.

Účastníci budú môcť svoje príspevky predstaviť z pohodlia domova a zároveň byť v bezpečnom kontakte s ostatnými kolegami. Online streaming umožní aktívnu diskusiu a možnosť zdieľať prenos aj smerom k verejnosti. Príspevky budú súčasne publikované v zborníku, ktorý vydá Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave.

Okrem študentov a absolventov doktorandského štúdia sa účastníkom prihovoria aj:

  • investigatívny novinár Adam Valček, ktorý priblíži úlohu médií v procese vyšetrovania
    vraždy Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej,
  • expert na budovanie značky Pavol Minár s témou, ako zmení koronavírus ekonomiku
    a marketing nielen na Slovensku,
  • špecialista v oblasti digitálneho marketingu Peter Šebo s témou čo robiť a čo nerobiť
    v tomto smere v čase krízy a po nej;
  • Igor Lakatoš, absolvent doktorandského štúdia na FMK UCM v Trnave, ktorý pôsobí
    ako marketingový manažér v Dawei Awesome Swim Club, Shenzen;
  • celebritná reportérka Barbora Sosková, absolventka štúdia na FMK UCM v Trnave, ktorá pracuje pre americký časopis Us Weekly a slovenskú agentúru SITA  s témou  „Celebritný marketing v ére sociálnych médií„.    
Konferencia ponúkne niekoľko diskusných tém

Medzi najzaujímavejšie patria:

  • Aktuálne trendy v žurnalistickej praxi a digitálnom marketingu,
  • Vývoj a inovácie v súčasnej novinárskej praxi,
  • Vytváranie spoločenského názoru prostredníctvom fotografie a filmu,
  • Nástroje komunikácie v ére digitalizácie,
  • Environmentálna problematika a marketing,
  • Sociálne médiá a sociálne siete,
  • Internet 4.0 a jeho využite v marketingovej praxi.
Do obsahu príspevkov sa premietne aj aktuálna situácia spojená s ochorením COVID-19

V programe odznejú prednášky o krízovej komunikácii talianskych letísk na sociálnych sieťach, marketingu slovenských nemocníc, či úlohe médií v čase pandémií a príčinách vzniku hoaxov.

Dôležité termíny

Zaslanie prihlášky: do 29. marca 2020
Konanie konferencie: 2. apríl 2020
Zaslanie príspevku: do 15. apríla 2020

Viac informácií o konferencií Quo vadis media, quo vadis marketing.