Odovzdávanie záverečných prác sa blíži a pre niektorých z nás je v súčasnej situácii problematické zozbierať dostatok dát pre dotazníkový prieskum. Prosíme vás, skúste postupne vyplniť dotazníky nižšie a prispieť tak k rozvoju vedy a tiež k úspešným štátniciam.
Dotazníky sú označené na základe ich cieľa.
- Správanie generácií Y a Z na Facebooku, Instagrame a YouTube.
- Ako vnímajú recipienti reklamy a ako na nich vplývajú.
- Ako vnímajú recipienti filmových superhrdinov.
- Následky využívania sociálnej siete na hodnoty a identitu jedinca.
- Vplyv sociálnych médií na prehodnotenie ekologických hodnôt v ľudskom živote.
- Kľúčové vlastnosti reklamnej fotografie na sociálnych sieťach a nákupné správanie používateľov sociálnych sietí.
- Vnímanie marketingovej komunikácie politických strán prvovoličmi.
- Porovnávanie preferencií hráčov a príležitostných hráčov.
- Ako sociálne siete ovplyvňujú tvorbu našej identity.
- Vplyv médií na psychiku človeka, resp. vnímanie apelov strachu, ktoré sú im v médiách predkladané.
- Znalosť Jednotného systému označovania (piktogramy v rohu TV obrazovky).