denná doktorandka
Renáta Sádecká pôsobí na fakulte od roku 2014, na ktorej úspešne absolvovala oba stupne vysokoškolského štúdia v odbore marketingová komunikácia.
Vo svojej dizertačnej práci sa zaoberá dôležitosťou využívania marketingu a marketingovej komunikácie na regionálnej úrovni a sociálno-ekonomického rozvoja regiónov.
V rámci vedeckej, výskumnej a publikačnej činnosti sa orientuje na špecifiká regionálnej marketingovej komunikácie, sociálne a ekonomické procesy v regióne ako aj problematiku regionálneho rozvoja.
Uplynulé roky pôsobila v regionálnej neziskovej organizácií SYTEV, kde sa podieľala na príprave marketingových aktivít, zahraničných programov pre mládež a práci s mládežou na Slovensku ale aj v zahraničí.
Oblasť záujmu: marketingová komunikácia, marketingový výskum, regionálny marketing, neziskové organizácie.
Predmety
- Teória a prax marketingového výskumu - 3. Bc. MARK
Projekty
VEGA: Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky
VEGA: Zmena preferencii v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie
Pobyty
Univerzita Tomáše Bati, Zlín, Česká republika
Ocenenia
Certifikát Design Thinking – Grow with Google New Generation of Founders
Certifikát Digitálna garáž