denná doktorandka
Konzultačné hodiny:
E-mail: miriama.koliscakova(at)fmk.sk
Od roku 2014 pôsobí na Fakulte masmediálnej komunikácie, na ktorej úspešne absolvovala oba stupne vysokoškolského štúdia v odbore marketingová komunikácia.
V rámci vedeckej činnosti sa zaoberá tematikou spotrebiteľského správania, ako aj nástrojom a formám marketingovej komunikácie.
Na FMK je súčasťou kabinetu eventov, kde sa podieľa na tvorbe a organizácii podujatí.
Uplynulé roky pracovala v neziskovom sektore, kde sa venovala najmä projektovému a eventovému manažmentu. Dnes sa popri štúdiu participuje na príprave marketingových aktivít spoločnosti zameranej na digitálnu transformáciu v sektore B2B.
Oblasti záujmu: marketingová komunikácia, sociálne siete, content marketing, spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie, zahraničné mobility.
Predmety
- Marketing I. - 1. Bc MARK
Projekty
VEGA: Zmena preferencií v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie
Pobyty
Ekonomická univerzita v Katoviciach, Poľsko
Ocenenia
Certifikát za získanie zručností a základných poznatkov v oblasti manažmentu projektu
Certifikát za získanie zručností v aplikovanej štatistike
Certifikát Design Thinking - Grow with Google New Generation of Founders
Certifikát ITTTS za zlepšenie komunikačných a prezentačných schopností
Ocenenie Dobrovoľník roka 2016 za účasť na víťaznom dobrovoľníckom projekte