odborná asistentka, fakultná koordinátorka pre študijné zahraničné mobility
Katedra marketingovej komunikácie
Konzultačné hodiny:
Pondelok 8:30 - 10:00 hod., JAMA, JC 04 - zborovňa
E-mail2: lenka.labudova(at)ucm.sk
Doktorka Lenka Labudová pôsobí na Fakulte masmediálnej komunikácie ako odborná asistentka od roku 2021. Na fakulte absolvovala bakalárske, magisterské i doktorandské štúdium v odbore marketingová komunikácia.
V pedagogickej, vedeckej a publikačnej činnosti je jej primárnym zameraním oblasť regionálneho marketingu a marketingovej komunikácie. So zameraním na spomínané oblasti publikuje v domácej i zahraničnej sfére. Je spoluriešiteľkou viacerých vedeckých projektov.
V rámci pôsobenia na fakulte je zapojená do organizačného tímu medzinárodných vedeckých konferencií – jesennej konferencie Marketing Identity a jarnej konferencie Megatrendy a médiá. Je fakultnou koordinátorkou pre študentské zahraničné mobility.
Oblasti záujmu: regionálny marketing, personálny marketing, sociálne médiá, online komunikácia.
Predmety
- Marketing - 1. Bc. VZME
- Propedeutika mediálnych štúdií – 1. Bc. VZME
- Marketing I., II. (semináre) – 1. Bc. MARK
- Marketingové stratégie I., II. (semináre) – 2. Bc. MARK
- Personálny marketing v médiách - 1. Mgr. KOMU
- Kabinetné praktikum organizácie eventov I., II., III., IV. - MARK, KOMU
Projekty
VEGA: Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky
VEGA Špecifické nástroje religiózneho marketingu vo vybraných regiónoch
Projekt: Visegrad How to prevent SMEs failure
VEGA: Zmena preferencii v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie
Pobyty
Czestochowa University of Technology, Czestochowa, Poľsko
Česká zemědelská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta, Praha, Česká republika