Prinášame sériu prednášok o online marketingu pod záštitou Google

V rámci spolupráce s Grow with Google Slovensko prinášame na FMK sériu eventov zameraných na online marketing. Prvý event Grow with Google nesie podtitul
WOMEN EDITION a uskutoční sa v utorok 19.marca 2019 od 11.00 – 13.00 v Kine OKO.

Môžete sa tešiť na dve spíkerky, Janu Malagu a Svetlanu Ďurčákovú. Ak vás zaujíma content
marketing, ppc reklamy alebo si len chcete rozšíriť obzory v online marketingu, máte sa na čo tešiť.

Content marketing od A po Z

Jana Malaga vedie Asociáciu blogerov, je zakladateľkou súťaže Bloger roka, ktorý dnes spája vyše 160 slovenských blogerov a je riaditeľkou agentúry Content agency, ktorá sa zameriava
na nastavovanie obsahových stratégií a tvorbu obsahu. Okrem iného Jana vydala aj knihu ,Mama mňam‘, tak ak vás zaujíma oblasť písania a obsahu, nenechajte si ujsť Janinu prednášku.

V rozhovore nám Jana prezradila, na čo všetko sa môžete zajtra tešiť, prečo je podľa nej dôležité prinášať na akademickú pôdu takéto prednášky a aké uplatnenie majú v digitálnom marketingu ženy.

Je známe, že sa venujete predovšetkým obsahovému marketingu. Bude o obsahu aj vaša prednáška?

Pre poslucháčov som si pripravila vybrané témy, s ktorými sa určite stretnú, ak sa zaujímajú viac či menej o obsahový marketing. Nakoľko sme časovo limitovaní a na tému obsahového marketingu by som vedela rozprávať hodiny, vybrala som si 4 kľúčové témy, 4 kľúčové písmenká od A po zet 🙂
K ako komunikačná stratégia – na čo si dať pozor pri tvorbe stratégie v rámci obsahového marketingu a na čo aj veľké značky neraz zabúdajú. I ako infuencer marketing – prečo influencer marketing na Slovensku funguje a ako sa dá zakomponovať v rámci content marketingu. F ako forma – v akej forme je obsah konzumovateľný Slovákmi oveľa lepšie a P ako princípy – na základe skúseností dávam do pozornosti dve základné zásady, vďaka ktorým je obsah užívateľmi žiadanejší, stráviteľnejší a vyhľadávateľnejší.

Celá téma prednášky sa nazýva Content marketing od A po zet. Prečo je podľa vás dôležité prinášať na akademickú pôdu takéto podujatia?

Pretože praktických skúseností a prípadových štúdií nie je nikdy dosť. Oblasť marketingu je veľmi dynamická, a to, čo fungovalo na spotrebiteľov pred 5 rokmi, nefunguje v takej miere aj dnes. Nehovorím, že sa marketing úplne mení, to nie, ale kto chce mať zásah na 100 %, musí konať aktuálne, byť vizionárom a taktiež sa musí vedieť pripraviť aj na budúcich zákazníkov. Nakoľko tí, ktorí mali pred 5 rokmi 15, sú už dnes 20-ročnými kúpyschopnými konzumentmi. Ja osobne sa rada poúčam z chýb iných a rada si vypočujem spíkrov upozorňujúcich na to, čo im výborne fungovalo v kampani a čo, naopak, menej. A vy?

Prvá séria podujatí nesie podtitul Women Edition. Ako vnímate možnosti uplatnenia sa žien v oblasti digitálneho marketingu?

V mojej agentúre Content agency mám síce interne zamestnané iba ženy 🙂 veľmi intenzívne však spolupracujem aj s mužmi a veľmi vítam ich nadhľad, rezervovanosť a iný pohľad na vec. Podľa mňa by v každej oblasti mali byť genderovo vyvážené tímy. Rovnováha je pre mňa v živote veľmi dôležitá – nielen tá rodová, ale aj profesijná a neraz aj veková. Koncept jing – jang je tu s nami od existencie dávnej čínskej filozofie, a to, že naozaj funguje, vidím v mnohých prístupoch a ich aplikácii v praxi i dnes. Kto chce preraziť aj v oblasti digitálneho marketingu bez tohto jing – jang konceptu nemá podľa mňa predpoklad na úspešné a dynamické fungovanie. Bolo len otázkou času, kedy sa v tejto oblasti ukážu i šikovné ženy 🙂

Ak chcete spoznať viac Jankiných názorov, nájdete ich v podobe citácií na Instagrame vďaka hashtagu #citatujemomarketingu

Ak chcete ukryť mŕtvolu, dajte ju na druhú stranu Googlu

Druhou spíkerkou bude Svetlana Ďurčáková, PPC špecialistka a konzultantka online marketingu. Svetlana sa už viac ako 5 rokov venuje konzultantstvu online marketingu a PPC reklamám ako freelancerka. Predtým pracovala vo viacerých spoločnostiach ako Volis, Ui42 a aj IPD na pozícii Senior PPC Specialist. Svetlana sa snaží poskytovať služby online marketingu menším a stredne väčším spoločnostiam za férovú cenu. Svetlana na evente vystúpi s prednáškou, na ktorej
sa dozviete, ako funguje marketing vo vyhľadávačoch a platená reklama vo vyhľadávaní, aký je rozdiel medzi platenou reklamou a SEO, aké sú limity reklamy vo vyhľadávaní či ako sa s Googlom posunúť ďalej a aké sú možnosti rastu a budovania značiek.

Ak sa zaujímate o jednu alebo druhú oblasť online marketingu, prihláste sa na event a získajte skúsenosti a know how od ľudí, ktorí vám radi porozprávajú o všetkých úspechoch, ale aj nástrahách vo svete online marketingu. Women Edition samozrejme nie je len pre študentky, vítaní sú všetci #fmkpeople.