POPAI Student Award 2014

Študenti vysokých a stredných škôl so špecializáciou na marketingovú podlinkovú komunikáciu môžu opäť súťažiť o najlepšie návrhy POP materiálov (projektov v mieste predaja) podľa zadaných briefov konkrétnych zadávateľov. Do VIII. ročníka súťaže POPAI Student Award sa možno zapojiť do 31. 10. 2014.

Partnermi aktuálneho ročníka sú Budějovický Budvar, SHELL a Nestlé (značky Orion, Nescafé a Maggi). Celý projekt súťaže je koncipovaný tak, aby účastníkom poskytol čo najviac nových informácií z oblasti marketingovej komunikácie v predajných miestach. Usporiadateľ súťaže organizuje v priebehu projektu stretnutie študentov so zadávateľmi reklamy. Súťažné návrhy budú zvidideľňované počas celoročnej mediálnej kampane. Víťazi jednotlivých kategórií získajú okrem ocenenia aj finančnú odmenu.

V tomto ročníku súťažia študenti aj v novej kategórii o najlepší návrh in-store komunikačnej kampane podľa briefu od konkrétneho zadávateľa.

Na stránke súťaže pod prístupovým heslom 12345 nájdete propozície súťaže, prihlášku i kompletné znenie briefov pre rok 2014. Katalóg s vybranými návrhmi študentov uplynulého ročníka súťaže nájdete na stránke súťaže v sekcii „Výsledky súťaže“ – súbory na stiahnutie.

Vyvrcholením súťaže bude slávnostné vyhlásenie výsledkov počas galavečera mezinárodnej odborovej súťaže POPAI AWARDS 2014. Na tento večer budú pozvaní všetci účastníci súťaže a zástupcovia zúčastnených škôl ako čestní hostia. Tohtoročné vyhlásenie výsledkov sa uskutoční 20. novembra 2014 v Prahe.