POPAI STUDENT AWARD 2015

Študenti vysokých a stredných škôl so špecializáciou na marketingovú podlinkovú komunikáciu môžu opúť súťažiť s návrhmi projektov v mieste predaja podľa zadaných briefov od konkrétnych zadávateľov. Súťaž je koncipovaná tak, aby poskytla účastníkom súťaže čo najviac nových informácií z oblasti marketingovej komunikácie v predajných miestach. Termín pre zaslanie spracovaných študentských návrhov je 31. október 2015.

Organizátor súťaže organizuje v priebehu projektu stretnutie študentov so zadávateľmi reklamy (výrobcovia značkových výrobkov) i výrobcami POP. Súťažné návrhy mladých tvorcov sú zviditeľňované v rámci celoročnej mediálnej kampane. Víťazi jednotlivých kategórií získavajú okrem ocenenia aj finančnú odmenu.

V tomto roku bol vyhlásený už deviaty ročník súťaže, ktorého partnermi sú spoločnosti:

  • Budějovský Budvar – najlepší návrh in-store komunikačnej kampane podľa zadaného briefu od konkrétnych partnerov – zadávateľov reklamy,
  • Nestlé (značky Orion, Granko a Maggi) – najlepší dizajn POP materiálu (3D) podľa zadaného briefu od konkrétneho zadávateľa,
  • Rémy Cointreau – najlepší graficky 2D návrh podľa zadaného briefu od konkrétneho zadávateľa.

Na webovej stránke pod prístupovým heslom 12345 nájdete propozície súťaže, prihlášku a kompletné znenie briefov pre rok 2015.

Vyvrcholením súťaže bude slávnostné vyhlásenie výsledkov počas galavečera. Na tento večer budú pozvaní všetci účastníci súťaže a zástupcovia účastníkov. Tohtoročné vyhlásenie výsledkov sa uskutoční 26. novembra 2015 v Prahe.