Od reklamy po basketbal: TVaT 2013

Od pondelka 11. novembra do štvrtka 14. novembra sa na Fakulte masmediálnej komunikácie uskutoční Týždeň vedy a techniky 2013. Počas tohto týždňa si budú môcť študenti vybrať z 24 prednášok, workshopov či diskusií na marketingové i mediálne témy. Svoje skúsenosti budú prezentovať zaujímaví spíkri z praxe. 

Týždeň vedy a techniky je podujatie, ktoré Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR organizuje v spolupráci s Národným centrom pre popularizáciu vedy a techniky a Centrom vedecko-technických informácií SR.

Do Týždňa vedy a techniky sa Fakulta masmediálnej komunikácie každoročne zapája organizovaním prednášok, workshopov seminárov, diskusií, ktoré reflektujú aktuálne poznatky z oblasti marketingovej a masmediálnej komunikácie. Je priestorom, v rámci ktorého sa študenti dozvedia k predmetom viac práve od ľudí z praxe.

Tento rok nebudú chýbať zástupcovia reklamných a mediálnych agentúr, samotní zadávatelia, dizajnéri, marketingoví manažéri, HR manažéri, PR manažéri, dramaturgovia, redaktori, konzultanti, politici či samotný generálny riaditeľ RTVS.

Na prednáškach vystúpia hostia zo spoločností: Lidl, Melon Marketing, digita.sk, Triad Advertising, Wiktor Leo Burnett, I.M.I. Auto, RCRT, Tesco Stores, Slovak Telekom, ESET, Azet.sk, Cromwell, MEC, Sygic, Česká televízia, GGB Slovakia,  Zoznam.sk, RTVS, StartupWeekend Bratislava, Allan Lloyds a mnoho ďalších.

Program s podrobnými informáciami k prednáškam nájdete v sekcii Týždeň vedy a techniky alebo sledujte FB udalosť .

TVaT 2013 - plagát

TVaT 2013 – plagát