Marketing Identity 2019: Dlho očakávaný súboj dvoch svetov je tu

Viete si predstaviť deň bez „cinknutia“ správy na Messengeri, Whatsappe, či bez toho, aby ste si párkrát do dňa nepreklikali príbehy na Instagrame? Online svet sa dennodenne, každú minútu, prelína s reálnymi životmi miliónov ľudí po celom svete. Svojou neviditeľnou super silou valcuje aj svet komunikácie a reklamy. 

V poslednom období sa však do popredia postupne dostávajú aj tradičné médiá a o svoju niekdajšiu pozíciu opätovne bojujú rozhlas, televízia, či printové médiá. Znovuzrodení hrdinovia si opäť razia svoju cestu späť a prichádzajú zachrániť internetom zaplavený svet. Podarí sa im to? Dokážu o svojich výhodách presvedčiť reklamné agentúry a zákazníkov?

Dostanú novú šancu zažiariť? Alebo nájdeme celkom novú a netradičnú cestu splynutia týchto dvoch, na prvý pohľad odlišných svetov? Dozvieme sa to už o pár dní na 16. ročníku medzinárodnej vedeckej konferencii Marketing Identity 2019, ktorá sa uskutoční v dňoch 5. – 6. novembra 2019 v Smoleniciach. Kompletný program nájdete tu.

OFFLINE opäť v hre

Hlavnou témou tohtoročnej konferencie je „Offline je nový online“. Internet a reklamný trh sú dnes presýtené rôznymi formami onlinovej reklamy, ktorú užívateľ buď ignoruje, prehliadne alebo častokrát skončí v nevyžiadanej pošte. Reklamné posolstvá strácajú svoju výnimočnosť a autenticitu. Mnohé známe spoločnosti si tento fakt uvedomujú a prichádzajú so zmenou. Zmenou, ktorá napriek tomu, že tu už bola, práve v tejto dobe naberá na svojej sile. Pretože offline vo svete onlinu prináša svojim zákazníkom nový zážitok.

Geniálny offlinový reklamný ťah spravil napríklad aj jeden z najznámejších svetových tanečných festivalov na svete Tomorrowland, ktorý svojim „party people“ rozposiela vstupenky formou „truhlice pokladov.“ Táto forma offlinovej komunikácie prináša svojim priaznivcom pocit exkluzivity a hrdosti a oni sami sa stávajú šíriteľmi reklamy prostredníctvom ich vlastných sociálnych sietí.

Médiá, marketing a životné prostredie

V rámci bohatého programu sa bude diskutovať aj o veľmi aktuálnych  environmentálnych témach a ich trendoch v offlinovom a onlinovom prostredí. Pozrieme sa na to, koľko mediálneho priestoru je venovaného problematike ochrany životného prostredia, ako využívame tradičné médiá na zvýšenie povedomia o environmentálnych témach, ako aj na to, či sa stávajú temámi televízneho spravodajstva a žurnalistiky. Súčasťou konferencie bude aj sekcia venovaná kultúrnemu marketingu, v rámci ktorej budú prebiehať praktické workshopy a prednášky ako efektívne spropagovať kultúrne inštitúcie. Sekcie sa zúčastnia zástupcovia kultúrnych inštitúcií z Trnavského samosprávneho kraja, ktorí sa budú vzdelávať o nových trendoch v oblasti marketingu, marketingovej komunikácie či ako robiť marketing a komunikovať v 21. storočí.

Marketing Identity Superheroes

Svojou návštevou nás tak, ako každý rok, poctí viacero popredných domácich a zahraničných hostí. V hlavom programe konferencie vystúpia predseda Trnavského samosprávneho kraja Mgr. Jozef Viskupič, riaditeľka Centra marketingu Slovenského národného divadla Mgr. Henrieta Borowiecka, riaditeľka Divadla Jána Palárika v Trnave Mgr. art. Zuzana Hekel, ale aj britský spisovateľ, teoretik a historik prof. Ian Conrich, ktorý vystúpi s prednáškou na tému: ,,From Maoriland to Middle Earth: Marketing New Zealand within Film and Visual Culture“.

Medzi ďalšími hosťami nebudú chýbať Ing. Daniel Abraham, majiteľ agentúry Effectivity, ktorá sa pravidelne umiestňuje v prvej desiatke rebríčka TAAS a posledné tri roky je tiež partnerom medzinárodnej komunikačnej siete Publicis Worldwide a Simona Bubánová, výkonná riaditeľka a spolumajiteľka reklamných agentúr CD digital a CREATIVE DEPARTMENT, ktorá bude rozprávať o tom, ako nerobiť iba reklamu.

Súboj dvoch svetov ONLINE a OFFLINE bude počas konferencie Marketing Identity 2019 skutočne napínavý. Zvíťazí sila alebo spolupráca? Veríme, že spoločne nájdeme odpoveď na túto otázku. Tešíme sa na vás!

Inovatívnym partnerom konferencie je Slovenská inovačná a energická agentúra.

Hlavným partnerom je Trnavský samosprávny kraj.