Marketing Identity 2018 bude aj o kampani, ktorá rozdelila Slovensko

„Poď žiť. Nechaj žiť.“ S týmto sloganom vstúpila do pokojného prostredia slovenského reklamného trhu kampaň, ktorá chce poukázať na podporu tolerancie a ľudskosti.
Reakcie, ktoré však vyvolala, otvorili viacero otázok.

Bol to zo strany klienta správny krok? Čo hovoria Slováci na túto kampaň, a naopak, čo táto kampaň hovorí o Slovákoch? Aké reklamy ľudia milujú a ako vlastne ovplyvnili digitálne médiá náš život? Na tieto a ďalšie otázky odpovie 15. ročník najväčšej vedeckej konferencie o marketingu a médiáchMarketing Identity, ktorá sa uskutoční  6. – 7. novembra 2018 na Smolenickom zámku.

Slávnostné otvorenie MI 2017 na Smolenickom zámku.

Organizátori konferencie podtitulom Digital Mirrors poukazujú na digitálnu komunikáciu, ktorá stiera hranice medzi reálnosťou a virtuálnosťou. Dôraz pri tom kladú na otázku či odraz z digitálnych médií je skutočným reálnym (zrkadlovým) odrazom samotného podniku či jednotlivca.

4 sekcie, významní spíkri, množstvo diskusií

Konferencia poskytne priestor na diskusiu v štyroch sekciách. Tie sa zamerajú na digitálnu komunikáciu vo firmách a neziskovom sektore, vplyv digitálnej doby na hodnoty a správanie spotrebiteľov, digitálne hry a nové formy komunikácie.

Podobne, ako počas uplynulých ročníkov, aj tento rok prijali pozvanie významní hostia z úspešných reklamných a mediálnych agentúr.  Pravidlá marketingu v onlinovom prostredí a tajomstvo, ako robiť marketing s výsledkami zadarmo prezradí Michal Hrušovský z agentúry IDEAMEDIA. Pavol Minár z FMK UCM v Trnave a zakladateľ brandingovej spoločnosti Inspirations Minar, naopak, prezradí, ako môžu byť obmedzenia v reklame inšpiratívne. Filip Kuna z medzinárodnej agentúry Strossle zasa predstaví reklamy, ktoré ľudia milujú. O tajomstvách kampane značky ABSOLUT bude hovoriť Matúš Hliboký z agentúry Triad Advertising.

GDPR a marketing

Jednou z hlavných tém tohtoročnej konferencie bude aj ochrana osobných údajov v kontexte nariadenia GDPR. O najčastejších otázkach v súvislosti s aplikáciou nových nariadení v marketingu a marketingovej komunikácii budú diskutovať Tatiana Valentová, bývalá vrchná inšpektorka Úradu na ochranu osobných údajov SR a Marek Švec z FMK UCM v Trnave, ktorý súčasne pôsobí ako advokát a generálny tajomník Asociácie pracovného práva.

Sledujte konferenciu online

Na účastníkov už tradične čaká viacero prekvapení, ktoré vyplnia priestor medzi rokovaním v sekciách. Sprievodné podujatia budú v znamení hlavnej témy konferencie – Digital Mirrors. Hostia sa tak môžu tešiť na rôzne obrazy, zrkadlá a digitálne inšpirácie. Chýbať nebude ani populárna fotostena a fotografi z Kreatívno-experimentálneho fotoateliéru FMK UCM v Trnave.


Záznam
z otvorenia konferencie a hlavného programu bude k dispozícii na oficiálnych stránkach fakulty. Online streaming bude vysielať aj fakultné rádio Aetter

Atmosféru zachytenú na fotografiách môžete sledovať priamo na sociálnych sieťach Facebook a Instagram označených #midentity2018. Konferenciu organizuje Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave.

Vybrané príspevky budú publikované v zborníkoch, ktoré vyjdú v prvej polovici budúceho roka.

text: FMK UCM v Trnave
foto: Konferencie FMK