Futbal, médiá a marketing sú spojené nádoby

V stredu 9. marca 2016 sa v Kine OKO uskutočnila diskusia Futbal, médiá a marketing sú spojené nádoby. Podujatie organizovala Oľga Škvareninová.

O svojich skúsenostiach porozprávali: asistent reprezentačného ttrénera slovenskej futbalovej reprezentácie Štefan Tarkovič, hráči AS Trenčín Adrián Chovan a Matúš Bero,hráči MŠ Žilina Tomáš Hučko a Aleš Mandous.

 Účastníci diskusie - zľava: Štefan Tarkovič, Adrián Chovan, Aleš Mandous, Oľga Škvareninová, Tomáš Hučko, Matúš Bero

Účastníci diskusie – zľava: Štefan Tarkovič, Adrián Chovan, Aleš Mandous, Oľga Škvareninová, Tomáš Hučko, Matúš Bero

Hráči diskutovali s našimi študentmi masmediálnej komunikácie, ktorých zaujímalo budovanie imidžu  športovca a ich skúsenosti s médiami. „Stalo sa mi, že novinár tak zmenil odpoveď, že to vyznelo, akoby som šiel proti svojmu zverencovi, čo aj samozrejme narušovalo vzťahy. Odvtedy som sa poučil a pred uverejnením rozhovoru žiadam o autorizáciu.“ 

Naši študenti ho však nesklamali: „Prvýkrát som bol na besede na fakulte, ktorá sa zaoberá masmediálnou komunikáciou. Malo to svoju úroveň„, poznamenal tréner Štefan Tarkovič.

Viac fotiek z diskusie od Mateja Kubeňáka si môžete pozrieť vo fotoalbume na Facebooku.