Absolventka marketingu Monika to dotiahla až do New Yorku

Zo štyridsiatich životopisov zaslaných do amerických reklamných agentúr jej ani na jeden neodpísali. Až po ďalších dvadsiatich sa na ňu konečne usmialo šťastie. Keď už bola vďaka pohovoru v Miláne prijatá do menšej reklamnej agentúry vo vysnívanom New Yorku a termín jej nástupu sa blížil, štyrikrát jej zamietli víza. Odhodlaná absolventka našej univerzity, Monika Farkašová, sa však nevzdala a išla si za svojím.

Monika bola pozvaná na tohtoročný Týždeň vedy a techniky, aby sa na pôde svojej alma mater podelila so študentmi o svoje skúsenosti z marketingu. Po zaujímavej prednáške o narastajúcom fenoméne dnešnej doby s názvom fomo sapiens sme ju poprosili o rozhovor. Ona s úsmevom súhlasila, a tak sme sa dozvedeli o kľukatej ceste k jej snu, o rozdieloch v zahraničnej reklame i o tom, na čom už počas štúdia pracovala.

Pokračovanie na atteliér.sk.