Rada pre reklamu a Klub reklamných agentúr Slovenska vás pozývajú v utorok 24. novembra od 8.30 do 10.00 hod. v kaviarni Foxford (Bratislava, Obchodná ulica – horné poschodie kníhkupectva Martinus) na podujatie Raňajky s reklamou.
Najbližší event sa bude zaoberať reklamou a deťmi – „O deťoch bez detí. Ako deti vnímajú reklamu a ako sú ňou ovplyvnené?“ Získate užitočné informácie informácií o tom, čo je v reklamne ešte „dovolené“ a čo už rozhodne nie, aby bola inšpiratívna, funkčná, a zároveň zodpovedná.
Cena vstupenky, v ktorej je zahrnutý vstup, káva a raňajky, je 5 €. Registračný formulár spolu i s ďalšími informáciami nájdete na webovej stránke ranajkysreklamou.sk.
Spíkri:
- Rastislav Uličný, CEO MUW Saatchi & Saatchi – Sorry Kinder!
- Mária Tóthová Šimčáková, detská psychologička – Je naozaj reklama pre deti hrozba?
- Martin Staněk, NHW Manager Nestlé Česko – Vývoj marketingového cílení a komunikace
v praxi