Martin Hromada

Martin HromadaRok ukončenia: 2002 (Mgr.), 2012 (PhD.)
Študijný program: marketingová komunikácia
Aktuálna pracovná pozícia: podnikateľ v oblasti marketingového poradenstva a vzdelávania
Zamestnávateľ:

 

Absolvoval FMK v roku 2002 a doktorandské štúdium v roku 2012. Praktické skúsenosti získaval v oblasti marketingu cestovného ruchu  – Thermal Park Bešeňová, Tatranské lanové dráhy či Klaster Orava. V súčasnosti je vedúcim oddelenia regionálneho rozvoja, cestovného ruchu a kultúry Mesta Ružomberok a pôsobí ako výkonný manažér združenia Slovenské dedičstvo UNESCO. Venuje sa aj podnikaniu v oblasti marketingového poradenstva a vzdelávania. Ako prispievateľ spolupracuje najmä s týždenníkom TREND.
– Je členom expertnej skupiny Klastra Liptov a Oblastnej organizácie cestovného ruchu REGION LIPTOV.
– Je členom medzirezortnej komisie UNESCO.

Významné úspechy a ocenenia:
Klaster Liptov: Kvalita a inovácia v cestovnom ruchu za rok 2012 za produkt Cesta za dobrodružstvom a Tvorivé dielne v obci Vlkolínec
Žilinský kraj: za prínos v oblasti inovačného rozvoja Žilinského kraja za rok 2012